قیمت خرید انواع کابل مفتولی همدان

قیمت خرید انواع کابل های مفتولی یا خشک همدان آن چیزی است که بسیاری از مشتریان به دنیال دریافت آن از یک واحد فروش مطمئن می باشندکه به همین دلیل بر آن شدیم در این خصوص و همچنین سایز های مختلف این کابل ها که توسط برند همدان تولید شده و به بازار عرضه می شوند، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

کابل های مفتولی یا خشک که به نام کابل های زمینی نیز شناسایی می شوند، در سایز های مختلف به صورت دو رشته تا ۵ رشته تولید می شوند که این کابل ها بر اساس نیاز مشتریان در تاسیسات برقی مختلف که میزان مصرف آنها می باشد، می تواند انتخاب شده و مورد استفاده قرار گیرند.

کابل های زمینی nyy که انعطاف پذیری کمتری نسبت به کابل های افشان دارا می باشند، در محل هایی استفاده می شوند که به گفته افراد اهل فن به آن محیط ها، محل های با نصب ثابت گفته می شوند و به دلیل انعطاف کم کابل های برق nyy نسبت به نمونه های افشان در مکان هایی که بخواهند از انعطاف پذیری کابل ها استفاده نمایند، از نوع Nymhy یا افشان به جای کابل های خشک بهره می برند.

انواع کابل های مفتولی nyy همدان

کابل های برق nyy که با عایق ترموپلاستیک تولید می شوند، از کابل های فشار ضعیف بسیار مهم در صنعت به شمار می روند، که این کابل ها توسط برند های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. کابل های خشک nyy در انواع دو رشته در سایز های ۱٫۵*۲ تا ۲۵*۲ تولید می شوند که بسته به آمپر مصرفی استفاده کنندگان از این کابل ها می توانند سایز مورد نظر خود را در این بازه انتخاب نمایند.

کابل های مفتولی ۳ رشته در سایز های ۱٫۵*۳ تا ۷۰*۳ قابلیت تولید توسط برند همدان را دارا بوده و قابل ارائه به پروژه های مختلف می باشند. در خصوص کابل های ۴ و ۵ رشته مفتولی این کابل ها در سایز های ۱٫۵*۴ تا ۲۵*۴ و همچنین ۱۲۰*۴ تولید می شوند که نمونه ۵ رشته کابل های خشک در اندازه های ۱٫۵*۵ تا ۱۶*۵ قابل تولید بوده و در این مجموعه موجود می باشند.

کابل های همدان به دلیل کیفیت بالا و قرار داشتن در وندور لیست پروژه های مختلف، در سراسر کشور شناخته شده بوده و از بهترین برند های تولید کننده سیم و کابل ایران به شمار می رود.

کابل های مفتولی سه و نیم رشته همدان

برخی از کابل های زمینی nyy به کابل های سه و نیم رشته شناخته می شوند که در این نوع از کابل های فشار ضعیف، نول استفاده شده در ساختمان کابل سایز کمتری نسبت به سه سیم فاز موجود در کابل دارد. این کابل ها یکی از پرمصرف ترین کابل های استفاده شده در بخش های مختلف است که لازم است مشتریان از سایز این کابل ها که توسط برند همدان تولید و به بازار عرضه می شوند آگاهی داشته باشند. این سایز ها عبارتند از:

  • ۲۵+۱۶*۳
  • ۳۵+۱۶*۳
  • ۵۰+۲۵*۳
  • ۷۰+۳۵*۳
  • ۹۵+۵۰*۳
  • ۱۲۰+۷۰*۳
  • ۱۵۰+۷۰*۳
  • ۱۸۵+۹۵*۳
  • ۲۴۰+۱۲۰*۳

این کابل ها به دلیل استفاده در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی مختلف به صورت ویژه در لیست فروش ابن مجموعه قرار دارد و قابل اراسل به سراسر کشور می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل های مفتولی سه و نیم رشته همدان شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل های مفتولی سه و نیم رشته همدان شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل های مفتولی سه و نیم رشته همدان شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل های مفتولی سه و نیم رشته همدان پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما