تولید کابل زره دار درجه یک

تولید کابل زره دار در کشورمان توسط تولید کننده این محصول به صورت بسیار مرغوب و همچنین درجه یک تولید می شود و در بازار تجاری جهت مصرف، مصرف کنندگان به پخش و عرضه می رسد.

کابل زره دار نوع محافظ دار کابل های تولیدی می باشند و از این نوع کابل ها در مکان هایی استفاده به عمل می آورند که حتمال پاره شدن و فرسودگی کابل حتمی می باشد.
از این سو در این مکان ها از کابل های زره دار استفاده می کنند که از فرسودگی و پارگی کابل ها جلوگیری کرده و طول عمر مصرفی کابل خریداری شده را به بالاترین درجه ممکنه برسانند.

تولید کابل زره دار در کشور

تولید کابل زره دار

تولید کننده ایرانی برای این که بتوانند عمر مصرف کابل های تولیدی خود را به صددرصد برساند دست به تولید کابل های زره دار زده است.

این کابل های مصرفی زره دار از لایه های محافظ قوی برخوردار می باشد که از آن ها در برابر خطرهای سایشی و پارگی محافظ می کند.

این کابل های زره دار از استحکام مکانیکی بالایی برخوردار هستند و همه این استحکام مکانیکی به دلیل وجود لایه محافظ از جنس فولاد، آلومینیوم و گالوانیزه می باشد.

فروشنده محصول کابل زره دار درجه یک ایرانی

فروشنده بزرگ ایرانی این کابل های زره دار را از تولید کننده به صورت عمده خریداری می کند و با روش های گوناگون مستقیم و غیرمستقیم به فروش می رساند.

این فروشنده با تمامی مشتریان از صنایع مصرفی گوناگون در ارتباط است و از این سو در تلاش است که بتواند این کابل های زره دار را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان قرار دهد.

مصرف کنندگان و محل های مصرفی کابل زره دار

کابل های زره دار از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است و در صنایع گوناگونی از این محصول کابل استفاده به عمل می آورند.

  • در سیستم برق
  • در سیستم فرمان
  • در سیستم مخابراتی

از محصول کابل زره دار استفاده می کنند.

در سیستم های فشار ضعیف

و در سیستم های فشار متوسط

نیز برای امر برق رسانی از کابل زره دار استفاده می کنند.
از این کابل های برق زره دار در محل هایی استفاده می شود که رفت و آمد ماشین های سنگین و نیمه سنگین زیاد می باشد و در اثر این رفت و آمدها اگر کابل معمولی استفاده شود امکان فرسایش کابل مربوطه صددرصد خواهد بود.

فروش اینترنتی محصول کابل زره دار درجه یک

تولید کابل زره دار

به مشتریانی که امکان حضورشان در مرکز بزرگ فروش کابل های زره دار ناممکن است پیشنهاد می شود که کابل های زره دار مصرفی خود را به صورت آنلاین تهیه و خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

فروش اینترنتی محصول کابل زره دار درجه یک شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
فروش اینترنتی محصول کابل زره دار درجه یک شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
فروش اینترنتی محصول کابل زره دار درجه یک شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
فروش اینترنتی محصول کابل زره دار درجه یک پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما