کابل ۹۵*۳ افشان مرکز فروش

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش عمده کابل ۹۵*۳ افشان (کابل های قابل انعطاف) با بهترین قیمت به مشتریان در بازار سیم و کابل می باشد. آخرین لیست قیمت سیم و کابل افشان با سایز های مختلف را می توانید به صورت ویژه از همکاران ما در واحد فروش دریافت نمایید.
کابل 95*3 افشان

کابل ۹۵*۳ افشان و مشخصات فنی کابل

کابل ۹۵*۳ افشان  که با نام های کابل های FLEXIBLE، انعطاف پذیر در بازار کابل شناخته می شوند و در دسته کابل های فشار ضعیف قرار می گیرد و بسیار کابل های پر مصرفی هستند.

کابل ۹۵*۳ افشان NYMHY کابل ۳ رشته ای خواهد بود و کابل برق افشان معمولی با هادی مسی افشان می باشد. کابل ۹۵*۳ افشان به صورت مفتولی هم تولید می شوند و هدایت جریان برق را به خوبی انجام می دهند.

مشخصات فنی کابل ۹۵*۳ افشان مسی

سطح مقطع : ۹۵ میلی متر مربع

جنس هادی : مس

جنس عایق : PVC

جنس روکش : PVC

کابل 95*3 افشان

بهترین برند های تولید کننده کابل ۹۵*۳ افشان در ایران

بهترین برند های تولید کننده کابل ۹۵*۳ افشان در بازار ایران که همگی به صورت تخصصی و ویژه در مرکز فروش آراد کابل قابل عرضه به خریداران می باشد عبارتند از :

  • یزد
  • همدان
  • ستاره یزد
  • سمنان
  • دماوند
  • متال
  • سیمیا

بدون تردید تمامی تولیدات این برند های مطرح که معرفی شدند و در لیست فروش اراد کابل قرار دارند، باکیفیت، استاندارد، دارای تاییدیه توانیر هستند.

کابل 95*3 افشان

کاربرد کابل ۹۵*۳ افشان در پروژه های کشاورزی و تغذیه پمپ ها  

همان گونه که در مشخصات فنی کابل گفته شد این کابل ها با عایق و روکش PVC  تولید می شوند از مزایای عایق PVC می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • انعطاف پذیری بسیار بالا
  • مقاومت در برابر سایش

کابل ۹۵*۳ افشان با عایق های لاستیکی و ضد آب نیز جزء خط تولید کارخانه ها می باشد که بسیار در مصارف و پروژه های کشاورزی و تغذیه پمپ ها کاربرد دارد. از این کابل های برق در نقاطی که خطر ضربات مکانیکی وجود نداشته باشد استفاده می شود.

کابل افشان با داشتن مزیتی چون انعطاف پذیری مناسب می تواند در مکان هایی با شکستگی زیاد و منطقه ای با وسع کم نیز مورد استفاده قرار بگیرد و برای مصرف کننده خویش مشکلاتی را ایجاد نکند لذا این شکل از کابل های برق در صنعت سیم و کابل محبوبیت فراوانی داشته اند و بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته می شوند.

کابل 95*3 افشان

ثبت سفارش خرید کابل ۹۵*۳ افشان به قیمت عمده از سراسر ایران

آراد کابل در راستای تکریم مشتریان و بهبود خدمات و ارتقاء کیفیت کاری خویش با خدمات رایگان تیم پشتیبانی در خدمت خریداران گرامی می باشد.

خریداران محترم از سراسرایران می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید کابل ۹۵*۳ افشان به قیمت عمده با واحد فروش ما در تماس باشند.

 
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

ثبت سفارش خرید کابل ۹۵*۳ افشان به قیمت عمده از سراسر ایران شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
ثبت سفارش خرید کابل ۹۵*۳ افشان به قیمت عمده از سراسر ایران شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
ثبت سفارش خرید کابل ۹۵*۳ افشان به قیمت عمده از سراسر ایران شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
ثبت سفارش خرید کابل ۹۵*۳ افشان به قیمت عمده از سراسر ایران پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما