کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار بهترین قیمت

مرکز فروش آراد کابل، کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار NYCY را با بهترین قیمت به خریداران ارائه می کند. به دلیل فروش کابل برق شیلد دار به قیمت عمده به صورت تخصصی در این مرکز همواره قیمت تمام شده این کابل ها برای مشتریان با توجیه اقتصادی همراه است.
کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار

کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار و اطلاعات فنی کابل

کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار به کابلی گفته می شود که دارای لایه محافظ داخلی باشد. هادی از نوع مسی مفتولی، جزء دسته کابل های فشار ضعیف و علامت اختصاری آن به صورت NYCY می باشد.

از این دسته کابل ها جهت انتقال داده ها و … در مکان هایی که نیاز به حذف نویز، اختلالات الکترومغناطیس است بهره برده می شود. در واقع در انواع سیستم های صوتی و کانکتور ها که انتقال داده ها با حداقل کاهش سیگنال و از دست رفتن دیتا نیاز است از این دسته از سیم ها با عنوان انواع کابل شیلد دار استفاده می شود.

کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار

کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار با بهترین برندهای بازار

یکی دیگر از محصولات متنوع مرکز خرید آراد کابل، کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار می باشد.

کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار با بهترین برندهای بازار ایران که همگی به صورت تخصصی و ویژه در مرکز فروش آراد کابل قابل عرضه به خریداران می باشد عبارتند از :

  • تک
  • رسانا
  • دماوند
  • متال
  • کسری

برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند.

کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار

تفاوت کابل شیلد دار با کابل های برق و کاربرد آن ها

کابل های شیلد دار معمولا در محیط هایی استفاده می شود که چندین کابل مختلف در کنار هم چیده شده اند و برای جلوگیری از تاثیر جریان مغناطیسی که کابل برق  بر روی بقیه کابل ها مثلا کابل های شبکه یا کابل های مخابراتی و… ایجاد میکند استفاده می شود .

مزایای کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار نسبت به کابل برق : کابل هایی که به شیلد مجهز می شوند نسبت به کابل های بدون شیلد طول عمر بیشتری در شرایط مختلف آب و هوایی دارند.

کابل های شیلد دار قادر به انتقال صحیح و دقیق داده ها هستند در حالی که بدون شیلد آن تحت تاثیر میدان های مزاحم قرار خواهد گرفت.

به طور کلی از کابل شیلد دار در هر مکانی که نویز وجود داشته باشد قابل استفاده است.

کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار

ثبت سفارش خرید کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار از سراسر ایران

آراد کابل با عرضه تخصصی انواع کابل های شیلد دار آماده ثبت سفارش خرید مشتریان در متراژ های بالا و سفارشی با بهترین قیمت بازار می باشد.

خریداران محترم از سراسر ایران می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار با  قیمت کارخانه با واحد فروش ما در تماس باشند.

سفارش شما  در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید. کابل ها توسط باربری حمل و جابجا خواهد شد.

 
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

ثبت سفارش خرید کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار از سراسر ایران شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
ثبت سفارش خرید کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار از سراسر ایران شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
ثبت سفارش خرید کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار از سراسر ایران شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
ثبت سفارش خرید کابل ۰٫۵*۸ شیلد دار از سراسر ایران پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما