کابل لاستیکی جوشکاب ضد آب

کابل لاستیکی جوشکاب ضد آب، ضد روغن و ضد اسید در سایز های متنوع که در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده می باشد. بسیاری از مشتریان این کابل ها به دلیل خاص بودن کابل های لاستیکی همواره در خرید این کابل ها با سوالات زیادی در ذهن مواجه می شوند که قصد داریم در این قسمت اطلاعات دقیقی را به شما ارائه نماییم.

کابل های لاستیکی به واقع یکی از کابل های مهم در صنعت به ویژه در محل هایی که کابل در معرض تماس با آب، روغن، اسید و حتی سایش های احتمالی با زمین می باشد، می بایست مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از کابل های با عایق پی وی سی و یا کابل های معمولی باعث می شود که این کابل ها در زمان کوتاهی از بین رفته و عایق و هادی این کابل ها دچار آسیب شود و این موضوع باعث خواهد شد که مجبور شوید مجددا برای خرید کابل لاستیکی هزینه نمایید.

کابل لاستیکی جوشکاب و سایز های متنوع

کابل های لاستیکی تنها تفاوت آنها با کابل های برق معمولی در عایق و انعطاف پذیری آنها می باشد و همچنین [highlight color=”yellow”]قیمت کابل لاستیی ضد آب در مقایسه با کابل های برق معمولی بسیار بالاتر است.[/highlight] سایز های متنوع این کابل ها به عنوان کابل های خاص در این مجموعه به مشتریان ارائه می شود. کابا لاستیکی جوشکاب در انواع ضد روغن، ضد اسید و ضد آب در این مجموعه به سراسر کشور قابل ارسال است.

کابل لاستیکی پارسیان

عایق استفاده شده در کابل لاستیکی

عایق استفاده شده در ساختمان کابل های لاستیکی همانگونه که از نام این کابل ها مشخص است، کابل های با عایق کامپند لاستیکی EPR تولید می شوند که این کابل ها در محل هایی که نیاز است کابل مدام انعطاف داشته باشد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال این کابل ها در جرثقیل ها و محیط های مختلف صنعتی و دستگاه هایی که مدام در حال باز و بسته شدن هستند به کار می روند. کابل لاستیکی جوشکاب از بهترین کابل های عرضه شده در این مجموعه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

عایق استفاده شده در کابل لاستیکی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
عایق استفاده شده در کابل لاستیکی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
عایق استفاده شده در کابل لاستیکی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
عایق استفاده شده در کابل لاستیکی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما