کابل فشار قوی آرموردار مرکز خرید

خرید عمده انواع کابل فشار قوی آرموردار مسی و آلومینیومی با ولتاژ نامی بالاتر از ۳۰ کیلو ولت معمولا برای پروژه ها می تواند با تخفیف های ویژه ای همراه باشد. این کابل ها با مشخصات فنی N2XSYRY، N2XSYBY، NA2XSYRY، NA2XSYBY تولید می شوند.
کابل های فشار قوی که در سطح ولتاژ فوق توزیع یعنی ولتاژهای نامی بالای ۳۰ کیلو ولت استفاده می شوند، در پروژه های متعددی مورد نیاز می باشد. این کابل ها در انواع مسی و آلومینیومی تولید می شوند، دارای دو نوع زره دار و بدون زره می باشند که نوع زره دار این کابل ها دارای زره نوع میله ای و ورق مانند بوده که قیمت این کابل ها بسته به زره آنها قدری اختلاف دارد.
[highlight color=”yellow”]کابل فشار قوی آرموردار N2XSYBY و NA2XSYBY[/highlight] در واقع کابل های مسی و آلومینیومی از نوع زره ورق می باشند که قیمت این کابل ها پایین تر از نوع کابل های زره دار مفتولی است.
[highlight color=”yellow”]کابل فشار قوی آرموردار N2XSYRY و  NA2XSYRY[/highlight] نیز به دلیل دارا بودن زره فولادی قیمت بیشتری نسبت به کابل های نوع قبل داشته و خرید عمده و با هر متراژی از این کابل ها برای مشتریان میسر است.

کابل فشار قوی آرموردار

برند های تولید کننده کابل فشار قوی آرموردار

کابل فشار قوی آرموردار غالبا به صورت دفنی استفاده می شوند و این کابل ها بدون تردید از کابل های گران قیمت در بازار سیم و کابل به شمار می رود. برند های ایرانی تولید کننده کابل های فشار ضعیف و فشار متوسط این کابل ها را تولید و عرضه می نمایند. از برند های تولید کننده کابل فشار قوی زره دار در ایران می توان به:

  • کارخانه سیم و کابل یزد
  • کارخانه کابل سیمکو
  • کارخانه سیم و کابل ابهر
  • کارخانه سیم و کابل سیمکو

را اشاره نمود.

خرید کابل فشار قوی در انواع زره دار و بدون زره از یک مجموعه معتبر برای پروژه های مختلف یک الزام به شمار می رود. از این رو آراد کابل این محصولات را به صورت موجود و ثبت سفارش تولید در اختیار مشتریان این محصولات قرار می دهد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

برند های تولید کننده کابل فشار قوی آرموردار شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
برند های تولید کننده کابل فشار قوی آرموردار شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
برند های تولید کننده کابل فشار قوی آرموردار شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
برند های تولید کننده کابل فشار قوی آرموردار پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما