کابل زره دار زیرزمینی یزد NYRY

کابل زره دار زیرزمینی با مشخصه های N2XRY و NYRY با برند های یزد، سینا و متال به صورت تخصصی در این مجموعه عرضه می شود. این کابل ها به ذلیل دارا بودن زره در ساختمان کابل در برابر صدمات مکانیکی مقاوم بوده و ساختمان داخلی کابل شامل هادی های برق، از آسیب بر اثر ضربه در امان می باشند. خریداران کابل زره دار زیرزمینی لازم است برای خرید این کابل ها اطلاعاتی داشته باشند که پیشنهاد می شود تا پایان با ما همراه باشند.

یکی از عوامل مهم در انتخاب کابل، [highlight color=”yellow”]شرایط محیطی پروژه می باشد که لازم است در هنگام خرید کابل بدان توجه شود.[/highlight] کابل ها در برخی از پروژه ها لازم است حتما به صورت دفنی استفاده شوند، که این مهم ایجاب می کند از کابل های زره دار یا آرموردار استفاده شود.

در محل هایی که به صورت دفنی کابل در مدار قرار می گیرد، در صورت خرید کابل های بدون زره با عایق pvc و xlpe احتمال وارد شدن صدمه به بدنه کابل وجود داشته و ممکن است مجبور شوید هزینه مجدد را برای خرید کابل پرداخت نمایید.

کابل زره دار زیرزمینی

کابل زره دار زیرزمنیی N2XRY

یکی از انواع کابل های زره دار زیر زمینی یا کابل های آرموردار که توسط برند های مختلف تولید می شوند، کابل های با عایق XLPE می باشند. این کابل ها ساختمانی متشکل از :

  • یک هادی مسی خشک
  • عایق هادی مسی
  • روکش میانی کابل
  • زره کابل یا آرمورد
  • روکش نهایی از جنس XLPE

می باشند. این کابل ها غالبا در پروژه های صنعتی کاربرد داشته و مزیت های بیشتری نسبت به کابل های با عایق پی وی سی دارا می باشند.

کابل زره دار زیرزمینی NYRY

نوع ساده تر کابل زره دار زیر زمینی که با عایق PVC تولید می شود، کابل NYRY می باشد که مقاومت روکش نهایی این کابل در مقایسه با کابل با عایق XLPE کمتر بوده و قیمت این کابل مناسب تر است. برند متال تولید کننده این دسته از کابل ها می باشد که می تواند در این مجموعه به مشتریان ارائه شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل زره دار زیرزمینی NYRY شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل زره دار زیرزمینی NYRY شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل زره دار زیرزمینی NYRY شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل زره دار زیرزمینی NYRY پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما