کابل برق ۶*۲ قیمت فروش عمده

کابل برق ۶*۲ افشان و مفتولی از کابل های پر مصرفی می باشد که مشتریان در شهرستان به دنبال خرید این کابل ها به قیمت فروش عمده می باشند. آراد کابل بزرگترین مرکز فروش معتبر سیم و کابل در ایران است که می تواند به درخواست های عمده و خرده مشتریان پاسخ دهد.

کابل برق ۶*۲ افشان NYMHY قابل انعطاف

یکی از مهمترین محصولاتی که مشتریان به دنبال خرید آن از بازار سیم و کابل می باشند، کابل برق افشان ۶*۲ تک فاز است که این کابل در بسته بندی ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری می تواند عرضه شود. این کابل ها در گروه کابل های فشار ضعیف قرار می گیرند. این کابل ها به دلیل انعطاف پذیری مناسبی که دارند می توانند به آسانی آرایش داده شوند و این مهم کاربرد این کابل ها را بسیار زیاد کرده است.

کابل برق 6*2 افشان

کابل برق ۶*۲ مفتولی NYY و N2XY خشک

نوع دیگری از کابل های برق ۶*۲، نمونه خشک این کابل ها می باشد که به کابل های NYY با عایق ترموپلاستیک و کابل های xlpe شهرت دارند. این کابل ها انعطاف پذیری کمتری نسبت به کابل های افشان داشته و به همین دلیل به کابل های برق خشک یا مفتولی شهرت دارند. این کابل ها نیز به صورت کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری می تواند به مشتریان عرضه شود.

کابل برق 6*2 زره دار

کابل برق زره دار آرموردار ۶*۲

کابل برق زره دار یا آرموردار NYRY و N2XRY که به کابل های مسلح نیز معروف هستند در سایز ۶*۲ تولید شده و می تواند به صورت دفنی نیز مورد استفاده قرار گیرد. زره استفاده شده در ساختمان کابل باعث می شود که هادی های کابل از صدمات مکانیکی احتمالی وارد شده به ساختمان کابل در امان باشند. قیمت کابل زره دار ۶*۲ نسب به نمونه افشان ومفتولی آن بالاتر است. کلیه پروژه های صنعتی و غیر صنعتی می توانند سفارش های خود را از طریق این مجموعه پیگیری نمایند.

مشتریان کابل زره دار ۶*۲ NYY و N2XRY

مشتریان کابل های زره دار ۶*۲ غالبا پروژه های صنعتی و غیر صنعتی می باشند که در تهران و شهرستان سفارش های خرید خود را از طریق آراد کابل پیگیری می نمایند. کلیه مشتریان و همکاران فروشنده سیم و کابل در سراسر ایران می توانند برای خرید کابل های مورد نیاز خود به قیمت عمده از طریق آراد کابل اقدام نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

مشتریان کابل زره دار ۶*۲ NYY و N2XRY شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
مشتریان کابل زره دار ۶*۲ NYY و N2XRY شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
مشتریان کابل زره دار ۶*۲ NYY و N2XRY شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
مشتریان کابل زره دار ۶*۲ NYY و N2XRY پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما