کابل برق ۱۶ قیمت خرید عمده

کابل برق ۱۶ در انواع تک فاز و سه فاز به صورت افشان و مفتولی با هادی مسی و آلومینیومی به قیمت خرید عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. کابل برق ۱۶ در انواع ۱۶*۲* ۱۶*۳، ۶*۴ و ۱۶*۵ با هادی مسی و آلومینیومی موجود است.

کابل برق ۱۶ یکی از کابل های پرکاربرد در سه فاز و تک فاز است و این کابل ها بسته به نیاز تاسیسات برقی شما باید انتخاب شده و مورد استفاده قرار گیرد.

 کابل برق 16

کابل برق ۱۶*۲ تک فاز با هادی مسی NYMHY

کابل برق ۱۶*۲ تک فاز با هادی مسی و آلومینیومی تولید می شود. در خرید کابل های برق باید به این نکته توجه نمود که کابل های برق مسی و آلومینیومی در یک سایز نمی توانند بجای هم مورد استفاده قرار گیرند.

هدایت الکتریکی مس نسبت به آلومینیوم بالاتر است و به همین دلیل در صورت استفاده از کابل آلومینیومی همسایز کابل مسی با افت ولتاژ مواجه می شویم.

مشتریان برای اینکه بتوانند از کابل برق آلومینیومی به جای کابل برق مسی استفاده نمایند، می بایست از دو سایز بالاتر استفاده کنند.

در این صورت به هیچ وجه دچار افت ولتاژ در طول مسیر نمی شوند.

به عنوان نمونه اگر کابل مسی ۶*۲ را قصد دارید استفاده نمایید و به دلیل کمبود بودجه یا اینکه احتمال سرقت کابل مسی را می دهید، تصمیم گرفتید از کابل آلومینیومی استفاده کنید، باید از کابل ۱۶*۲ آلومینیومی استفاده کنید تا دچار افت ولتاژ نشوید.

 کابل برق 16

کابل برق ۱۶ آلومینیومی تک فاز و قیمت خرید عمده

کابل برق ۱۶ آلومینیومی تک فاز که به صورت ۱۶*۲ نامیده می شود، قیمت خرید مناسب تری نسبت به کابل های مسی دارد، به همین دلیل در محل هایی که احتمال سرقت کابل های مسی وجود دارد از این کابل ها استفاده می شود.

همچنین در مواردی که طول کابل بالا بوده و قیمت خرید کابل های مسی توجیه اقتصادی ندارد، از کابل های آلومینیومی استفاده می شود.

 

کابل برق ۱۶ افشان و مفتولی ۱۶*۳ NYMHY و NYY

در برخی موارد که سیستم برق تک فاز دارای سیستم ارتینگ می باشد بهتر است از کابل برق ۱۶ سه رشته با یک هادی فاز، یک هادی نول و یک هادی ارت استفاده شود.

این کابل ها دارای ۳ رشته بوده و با هادی افشان با مشخصه فنی NYMHY و مفتولی خشک با مشخصه فنی NYY تولید کرده  به بازار عرضه می شود.

لذا در صورت نیاز به این کابل ها نیز می توانید به صورت به روز قیمت این کابل ها را از مجموعه آراد کابل استعلام نمایید. قیمت های ارائه شده به مشتریان می تواند مناسب تر از بازار بوده و برای مشتریان توجیه اقتصادی داشته باشد.

 کابل برق 16

کابل برق ۱۶ سه فاز ۱۶*۴ و ۱۶*۵

کابل برق سه فاز ۱۶ در انواع ۱۶*۴ و ۱۶*۵  با هادی مسی افشان وخشک نیز تولید می شود و در تاسیسات برقی سه فاز استفاده می شود.

این کابل ها در مسافت های مختلف می تواند آمپراژ های متفاوتی را تامین نماید که پیشنهاد می شود برای انتخاب سایز کابل سه فاز از جدول برق سه فاز که در زیر آمده است استفاده نمایید.

 کابل برق 16

کابل ۱۶*۴ آلومینیومی نیز در این گروه موجود است که در جدول می توانید آمپردهی این کابل را در متراژ های مختلف مورد بررسی قرار دهید.

پیشنهاد می شود برای خرید کابل برق ۱۶ از مشاوره های کارشناسان فروش این مجموعه استفاده نمایید. همکاران ما در واحد فروش در انتخاب بهترین برند موجود در بازار به شما مشاوره های لازم را ارائه می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل برق ۱۶ سه فاز ۱۶*۴ و ۱۶*۵ شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل برق ۱۶ سه فاز ۱۶*۴ و ۱۶*۵ شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل برق ۱۶ سه فاز ۱۶*۴ و ۱۶*۵ شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل برق ۱۶ سه فاز ۱۶*۴ و ۱۶*۵ پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما