کابل برق ۱*۲ ارزان قیمت

کابل برق ۱*۲ افشان با قیمت ارزان به صورت ویژه در این مجموعه در کلاف های ۱۰۰ متری عرضه می شود. کابل برق ۱*۲ از کابل های پر مصرف به شمار می رود که مورد نیاز همکاران در سراسر کشور برای عرضه در فروشگاه های الکتریکی می باشد.
کابل برق ۱*۲ افشان برای روشن کردن تجهیزات برقی با آمپراژ پایین مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل بسیاری از مشتریان به دنبال خرید این کابل ها با قیمت ارزان می باشند.

 کابل برق 1*2
کابل برق ۱*۲ افشان و ساختمان کابل

کابل برق ۱*۲ افشان ساختمانی شامل یک هادی فاز و یک هادی نول دارد که این کابل از عایق پی وی سی برای هر رشته و همچنین روکش نهایی پی وی سی در تولید این کابل ها استفاده شده است.

این کابل ها با روکش نهایی مشکی تولید شده و همکاران ما در سراسر ایران می توانند این کابل ها را با ارزان ترین قیمت از آراد کابل خریداری نمایند.

 

 کابل برق 1*2

بهترین برند کابل برق ۱*۲ افشان NYMHY

با توجه به نیاز شما برای خرید کابل برق افشان ارزان قیمت، آراد کابل تلاش کرده است با دریافت سفارش های ویژه با متراژ های بالا از طرف شما این کابل را به صورت استاندارد و با تاییدیه توانیر و در عین حال ارزان قیمت در خط تولید قرار دهد.

با توجه به نظارت این مجموعه بر تولید برند دماوند این مجموعه تلاش کرده است سفارش های شما را در کمتر از یک هفته تولید کرده و در اختیار شما قرار دهد.

آراد کابل به عنوان مرجع تخصصی پخش انواع کابل های برق افشان، با بهترین برند های ایرانی در زمینه فروش همکاری داشته و تامین کننده بزرگترین پروژه های کشور می باشد.

 کابل برق 1*2

نحوه خرید مشتریان تهرانی و شهرستانی

بسیاری از مشتریان تهرانی و شهرستانی که قصد دارند کابل برق ۱*۲ را به صورت عمده و با متراژ های متنوع خریداری نمایند، می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به ثبت سفارش نمایند.

برای خرید حضوری و غیر حضوری لازم است مشتریان این کابل ها مراحل زیر را طی نمایند.

  • تماس با واحد فروش
  • دریافت قیمت به صورت شفاهی و سا در قالب پیش فاکتور
  • مراجعه حضوری به دفتر لاله زار جهت خرید حضوری با هماهنگی واحد فروش
  • پرداخت مبلغ پیش فاکتور در صورت تمایل به خرد غیر حضوری و ارسال بار به آدرس شما در تهران و شهرستان. برای مشتریان تهرانی محصولات با پبک ارسال می شود و برای مشتریان شهرستانی از طریق باربری و ترمینال

همکاران ما در واحد فروش مشاوره های لازم را در خرید کابل به شما ارائه می نمایند.

پیشنهاد می شود مشتریان در تهران و شهرستان برای انتخاب برند مناسب متناسب با نیاز خود حتما از مشاوره های کارشناسان ما استفاده نمایند. در ایران برند های متعددی در زمینه تولید و عرضه کابل فعالیت می نمایند که در این میان برخی از برند ها ممکن است تاکنون به گوش مشتریان نرسیده باشد در حالیکه کیفیت بالایی داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه خرید مشتریان تهرانی و شهرستانی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه خرید مشتریان تهرانی و شهرستانی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه خرید مشتریان تهرانی و شهرستانی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه خرید مشتریان تهرانی و شهرستانی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما