کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲ فروش عمده

مرکز پخش آراد کابل، کابل الکتروپمپ شناور آلومینیومی مسین ۲۵*۲ زمینی را به قیمت فروش عمده به مشتریان عزیزارائه می کند. تیم حرفه ای آراد کابل با پخش عمده انواع کابل های آلومینیومی از نوع زمینی و خود نگهدار آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.
کابل آلومینیومی مسین 25*2

مشخصات فنی کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲

کابل های آلومینیومی امروزه به سبب مقرون به صرفه تر بودن طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و به وفور در صنعت و مصارف شخصی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲ تک فاز دارای ۲ رشته وهر رشته با سطح مقطع ۲۵ میلیمتر مربع می باشد. دارای عایق و روکش می باشد و جنس عایق و روکش این دسته از کابل های آلومینیومی به صورت زیر می باشد:

  • PVC
  • XLPE

کابل آلومینیومی تک فاز و به صورت دفنی مورد استفاده قرار می گیرد و به علت ضخیم بودن روکش این نوع کابل ها به هنگام دفن هیچ صدمه ای به ساختمان کابل وارد نمی شود.

کابل آلومینیومی مسین 25*2

تفاوت کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲ زمینی و خودنگهدار

تیم حرفه ای آراد کابل با پخش عمده انواع کابل های آلومینیومی از نوع زمینی و خود نگهدار آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

کابل های آلومینیومی خودنگهدار هوایی، کابل هایی می باشند که در خطوط هوایی توزیع برق و دکل ها و تیرهای خطوط انتقال و در بالای سطح زمین به کار می رود، و به دلیل نصب راحت درشبکه های برق توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند.

کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲ زمینی برای نصب در زیر خاک در نظر گرفته شده است.

کابل آلومینیومی مسین 25*2

بهترین برند های تولید کننده کابل آلومینیومی ۲۵*۲ در ایران

کابل آلومینیومی از کابل های پرکاربرد می باشد که به توجه به قیمت مناسب و وزن کمتر که در هزینه حمل و جابجایی راحتر ان بسیار قابل توجه باید باشد و همچنین احتمال سرقت بسیار کمتر نسب به کابل های مسی از جمله کابل های پرفروش بازار کابل به شمار می رود.

بهترین برند های تولید کننده کابل آلومینیومی ۲۵*۲ در ایران به شرح زیر می باشد :

  • مسین
  • اختر
  • ماهان کابل
  • یزد
  • ستاره یزد
  • شهاب جم
  • سیمیا
  • پیشرو یزد

تمامی کابل های این مرکز فروش استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و گواهی نامه معتبر الکتروپمپ موتوژن می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده محصول با کیفیت و استاندارد تهیه کنید.

همکاران تیم فروش ما به صورت رایگان در انتخاب سایز و برند دلخواه با توجه به کاربرد در نظر گرفته شده مشاوره خواهند داد و خرید شما تضمین خواهد شد.

کابل آلومینیومی مسین 25*2

ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲ از سراسر ایران

با توجه به افزایش قیمت مس و همین طور کابل های مسی استفاده از کابل های آلومینیومی بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر به حساب خواهد آمد.

کارشناسان حوزه فروش آراد کابل، کابل آلومینیومی تک فاز به قیمت فروش عمده از بهترین برند های بازار به صورت تخصصی بدون واسطه و پخش عمده با بهترین قیمت و متراژهای عمده و خرده در مرکز خرید آراد کابل به مشتریان عرضه می کنند.

خریداران محترم می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲ زمینی از آراد کابل به قیمت عمده از سراسر ایران با واحد فروش ما در تماس باشند. همکاران ما تا ثبت نهایی و ارسال محصول به سمت شما با مشتریان عزیز همراه خواهند بود.
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲ از سراسر ایران شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲ از سراسر ایران شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲ از سراسر ایران شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی مسین ۲۵*۲ از سراسر ایران پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما