نمایندگی پخش انواع کابل کمان

نمایندگی فروش انواع محصولات سیم و کابل های کمان زنجان، تلاش کرده است تمامی کابل های فشار ضعیف تولید این کارخانه را که از محصولات شاخص در حوزه سیم و کابل است را عرضه کند.
کمان زنجان از به نام ترین کارخانه های ایران در زمینه تولید کابل های فشار ضعیف مسی، ساختمانی و کابل های ارت بوده که بهترین محصولات این برند همواره در پروژه های مختلف توسط کارفرمایان و ناظران استفاده می شود.
خرید محصولات کمان از یک مرجع یا نمایندگی فروش اصلی می تواند با تخفیف های بهتری برای مشتریان همراه بوده و مهمتر از همه می توان بدون مراجعه حضوری و صرف هزینه و زمان زیاد نسبت به خرید این کابل ها اقدام نمود.
اما چه محصولاتی از برند کمان امروز بیشترین توجه مشتریان را به خود جلب کرده است؟
در خصوص کابل های ساختمانی افشان مسی، ارت ، جوش و سایر محصولات مانند کابل های NYY، کمان زنجان در رده بهترین تولید کنندگان کشور بوده که در سالیان اخیر توانسته است سهم زیادی از پروژه های ساختمانی کشور را به خود اختصاص دهد.
لازم به ذکر است آراد کابل که در زمینه فروش انواع کابل از فشار ضعیف تا فشار قوی همچنین سایر سیم و کابل های مهم در بازار فعال بوده و آنها را به صورت عمده عرضه می کند، محصولات کمان را در لیست فروش ویژه و با کیفیت محصولات خود قرار داده است.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما