نمایندگی فروش کابل مخابراتی طوسی کرمان

نمایندگی فروش کابل مخابراتی طوسی کرمان که انواع کابل های مخابراتی مشکی و طوسی ویژه داخل و خارج ساختمان را به مشتریان در تهران و شهرستان ها عرضه می نماید، شرکت کابل ایرانی با سابقه طولانی در زمینه عرضه انواع کابل مخابراتی به مشتریان سراسر کشور می باشد.

به طور کلی کابل های مخابراتی طوسی و مشکی دو نوع مهم از کابل های مسی مخابراتی به شمار می روند که با کیفیت متنوع برای خرید مشتریان در بازار موجود است.
اما به طور کلی یک برند ایرانی در زمینه تولید سیم و کابل های مخابراتی به صورت ویژه فعال بوده و بالاترین کیفیت را برای تولیدات خود اجرا می کند.
برند کرمان نامی آشنا برای فعالان پروژه های مخابراتی بوده که همواره تلاش نموده است بهترین محصولات صادراتی را در بازارهای داخلی عرضه کند.
بازار سیم و کابل ایران با فراهم نمودن شرایط خرید آسان انواع کابل های مخابراتی کرمان، رابطه نزدیکی با پروژه ها سراسر کشور برقرار نموده است.

کابل تلفن دو زوجی 0.6

 

در کنار کابل مخابراتی کرمان طوسی و مشکی با مشخصه های JY(ST)Y و J2Y(ST)2Y کابل های تلفن ژله فیلد خاکی و کانالی را نیز در سایز های ۰٫۴ و ۰٫۶ با تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران به پروژه ها عرضه می نماید.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما