نمایندگی فروش کابل شبکه اشنایدر sftp

نمایندگی فروش کابل شبکه اشنایدر در ایران که انواع کابل های شبکه این برند معتبر را در نمونه های cat6 و cat5 در انواع utp و sftp عرضه می نماید، شرکت کابل ایرانی است که کابل شبکه برند اشنایدر اکتاسی را با قیمت فروش رقابتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.
کابل شبکه اشنایدر با توسعه شبکه های کامپیوتری در ایران به عنوان یکی از محصولات وارداتی توسط برند اشنایدر به ایران صادر گردید تا در کنار برند های دیگر در ایران بتواند محصولات خود را به مشتریان عرضه نماید.

مرکز کابل ایران که به صورت کاملا تخصصی انواع کابل مخابراتی مسی و شبکه را عرضه می نماید، در میان برند های خارجی موجود در بازار ایران، کابل شبکه اشنایدر را عرضه می نماید.

کابل شبکه utp اشنایدر اکتاسی دارای قطر ۲۳AWG یا ۰٫۷۵ میلیمتر مسی می باشد که دارای چهار رشته سیم به همراه فویل بوده که قادر است اطلاعات را در پهنای باند ۲۵۰ مگا هرتر منتقل نماید.

کابل شبکه اشنایدر cat6 sftp به دلیل دارا بودن فویل کلی و فویل دور هر کدام از زوج سیم ها، پهنای باند بالاتری داشته و قیمت این کابل نیز بالاتر از نمونه utp می باشد. نکته مهم و قابل توجه در خصوص کابل شبکه اشنایدر، بسته بندی آن می باشد که بر روی قرقره های مناسب ۵۰۰ متری بسته بندی شده و خارج کردن کابل از این قرقره بسیار ساده می باشد.

کابل شبکه اشنایدر

پچ کورد کابل شبکه اشنایدر cat5 و cat6 در نمونه های utp و sftp

کالا های مشابه کابل های شبکه اشنایدر که توسط این برند تولید می شوند، پچ کورد کابل های cat5 و cat6 می باشد که در انواع ۱، ۳ و ۵ متری به صورت روتین می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود. مشتریان از سراسر کشور می توانند برای خرید کابل های شبکه اشنایدر به صورت ویژه به این مجموعه مراجعه نمایند.

منبع : مرکز کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

پچ کورد کابل شبکه اشنایدر cat5 و cat6 در نمونه های utp و sftp شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
پچ کورد کابل شبکه اشنایدر cat5 و cat6 در نمونه های utp و sftp شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
پچ کورد کابل شبکه اشنایدر cat5 و cat6 در نمونه های utp و sftp شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پچ کورد کابل شبکه اشنایدر cat5 و cat6 در نمونه های utp و sftp پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما