نمایندگی فروش کابل خودنگهدار باختر

نمایندگی فروش سیم و کابل باختر با فروش عمده و مستقیم انواع کابل های خودنگهدار این برند در سایزهای ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ میلی متر، آماده همکاری با مشتریان و پروژه های سراسر کشور می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سیم و کابل باختر یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده سیم و کابل در ایران می باشد که محصولات آن در رده بهترین تولیدات ایران در حوزه سیم و کابل به شمار می رود. کابل های خودنگهدار باختر با دارا بودن تاییدیه های لازم جهت استفاده در استان ها و شهرستانهای مختلف، از بهترین گزینه های بازار سیم و کابل ایران برای ارائه به مشتریان این محصولات می باشد.

انتخاب کابل خودنگهدار با سایز مناسب

برای انتخاب کابل های خودنگهدار با سایزهای مناسب لازم است در گام نخست از تک فاز و سه فاز بودن سیم های برق خود آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم در میان کابل های خودنگهدار دو سیمه موجود، متناسب با سیستم های برق خود گزینه مناسب را برگزینیم.

در گام دوم باید میزان مصرف تاسیسات برقی خود که متشکل از وسایل برقی مختلف است را بدانیم تا بتوانیم بر حسب متراژ کابل، سایز مناسب را برگزینیم. به عنوان نمونه مصرف برق خانگی به طور معمول ۲۵ آمپر می باشد. با داشتن اطلاعات ذکر شده کارشناسان فروش ما می توانند در انتخاب سایز کابل های خودنگهدار شما را یاری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

انتخاب کابل خودنگهدار با سایز مناسب شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
انتخاب کابل خودنگهدار با سایز مناسب شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
انتخاب کابل خودنگهدار با سایز مناسب شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
انتخاب کابل خودنگهدار با سایز مناسب پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما