نمایندگی فروش کابل خراسان در لاله زار

نمایندگی فروش کابل خراسان در لاله زار تهران که انواع کابل افشان، سیم افشان ۱٫۵ و ۲٫۵، کابل مفتولی یا خشک NYY و کابل های ساختمانی این برند را عرضه می کند، شرکت آراد کابل الکتروپمپ بشقابی می باشد که امکان خرید تمامی محصولات این برند را برای مشتریان در تهران و شهرستان فراهم کرده است.

کابل خراسان یکی از قدیمی ترین برند های ایران در زمینه تولید سیم و کابل به شمار می رود، که به لحاظ کیفیت محصول، در رده بهترین برند های ایرانی تولید کننده سیم و کابل قرار دارد.

تولید انواع سیم و کابل های افشان و خشک، کابل های کواکسیال، کابل های فرکانس رادیویی و کابل های ساختمانی که روتین پروژه های سراسر کشور می باشد از طریق این مجموعه به پروژه های سراسر کشور ارائه می شود.

کابل خراسان در لاله زار به مشتریان سراسر کشور ارائه می شود و این محصولات به قیمت نمایندگی می تواند به پروژه های تهران و شهرستان ارسال گردد.

با ما همراه باشید تا لیست کاملی از محصولات خراسان افشارنژاد را که در این مجموعه عرضه می شود به شما معرفی نماییم.

کابل برق افشان NYMHY خراسان افشار نژاد

کابل های برق افشان NYMHY که تقریبا توسط تمامی تولید کنندگان سیم و کابل در ایران تولید می شود، در انواع ۲، ۳، ۴ و ۵ رشته تولید شده و توسط برند خراسان در لاله زار و این مجموعه به فروش می رسد. سایز های ۱٫۵ تا ۱۶ این کابل ها بیشترین کاربرد را دارد. اگر بخواهیم مضخصات فنی مهم کابل های ۴ رشته افشان را به شما ارائه نماییم، پیشنهاد می کنیم به جدول زید توجه نمایید.

کابل 4 رشته افشان

اطلاعات مهمی از جمله وزن تقریبی کابل در ۱۰۰۰ متر، جریان مجاز قابل تحمل توسط این کابل ها و همچنین ضخامت عایق، روکش، و میانگین قطر خارجی این کابل ها در این جدول قابل دسترس است.

کابل های خشک با برند خراسان

کابل های خشک و یا کابل های با نصب ثابت در انواع قدرت، کنترل، شیلد و تخت الکتروپمپ پمپیران تولید می شود که این کابل ها بسته به نوع آنها در سایز های متنوعی تولید شده و عرضه می شود.

این کابل ها با عایق های پی وی سی و xlpe قابل تولید بوده و برند های مختلف می توانند این کابل ها را تسط این مجموعه خریداری نمایند.

به صورت نمونه اطلاعات کابلی در خصوص کابل های خشک NYY تولیدی این برند به شما ارائه شده است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر محصولات می توانید از کارشناسان ما در واحد فروش، درخواست خود را مطرح نمایید.

کابل قدرت خراسان

کابل شیلد دار خراسان افشار نژاد

کابل های شیلد دار NYCY افشان نژاد خراسان یکی از محصولات اصلی این مجموعه می باشد که با اربرد خاص تولید شده و عرضه می شود. این کابل ها دارای شیلد بوده و از تاثیر جرسان مغناطیسی برق بر روی کابل های مجاور می کاهد.

از طرفی این کابل ها، از تاثیر نویز های محیطی بر روی کابل و سیگنال هایی که از طریق این کابل ها ارسال می شود، می کاهد.

کابل شیلد خراسان

نحوه ثبت سفارش کابل خراسان در لاله زار برای مشتریان تهرانی و شهرستانی

مشتریان در تهران و شهرستان می توانند کابل خراسان در لاله زار را به صورت مستقیم از این مجموعه ثبت سفارش نموده و پس از انجام امور مالی در محل تحویل بگیرند. ارسال از طریق پیک، باربری و تیپاکس از راه های ارسال بار به شمار می رود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه ثبت سفارش کابل خراسان در لاله زار برای مشتریان تهرانی و شهرستانی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه ثبت سفارش کابل خراسان در لاله زار برای مشتریان تهرانی و شهرستانی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه ثبت سفارش کابل خراسان در لاله زار برای مشتریان تهرانی و شهرستانی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه ثبت سفارش کابل خراسان در لاله زار برای مشتریان تهرانی و شهرستانی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما