نمایندگی فروش اصلی انواع کابل مغان

نمایندگی فروش اصلی انواع سیم و کابل های مغان در تهران، بازار سیم و کابل ایران می باشد که محصولات این برند را به صورت ویژه در لیست فروش خود قرار داده است. محصولات مغان به دلیل استاندارد هایی که دارا می باشند در بسیاری از پروژه های صنعتی و بخش های مختلف غیر صنعتی گزینه اصلی برای استفاده به شمار می روند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بازار سیم و کابل ایران برخی از محصولات مغان را به صورت موحود و برخی دیگر را به صورت سفارشی به مشتریان خود عرضه می نماید که از میان محصولات مهم که در این بازار قابل ارائه به مشتریان است، می توان به کابل های برق افشان، خشک یا مفتولی NYY و همچنین کابل های ارت اشاره نمود. این کابل ها در بسته بندی های مرغوب و با قیمت نمایندگی قابل ارسال به سراسر کشور می باشد.

کارخانه سیم و کابل مغان شاهرود

سیم و کابل مغان شاهرود یکی از شناخته شده ترین کارخانه های ایران در صنعت سیم و کابل به شمار می رود که این کارخانه با تولید انواع کابل های برق فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی، از برترین برند های ایرانی تولید سیم و کابل به شمار می رود.

تولیدات مغان علاوه بر استفاده در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی در داخل کشور، از محصولات مهم صادراتی ایران به کشور های مختلف همسایه می باشد که تاکنون گزینه های متعددی از مشتریان در کشور افغانستان از طریق بازار سیم و کابل ایران، محصولات خود را در میزان بالا سفارش و وارد نموده اند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کارخانه سیم و کابل مغان شاهرود شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کارخانه سیم و کابل مغان شاهرود شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کارخانه سیم و کابل مغان شاهرود شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کارخانه سیم و کابل مغان شاهرود پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما