نمایندگی اصلی بهترین کابل جوش جوشکاب یزد

نمایندگی اصلی فروش انواع کابل های جوش، جوشکاب یزد در تهران که کابل های جوش با عایق لاستیکی این کارخانه را در کلاف های ۵۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری عرضه می کند، بازار سیم و کابل ایران است که سایزهای ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ این کابل ها را به مشتریان سراسر کشور ارائه می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بسیاری از مشتریان که به دنبال خرید کابل های جوش می باشند لازم است اطلاعاتی در خصوص عایق استفاده شده در ساختمان این کابل ها که مهمترین عامل در اختلاف قیمت این محصولات می باشند را در اختیار داشته باشند.

کابل های جوش با عایق لاستیکی EPR در برابر سایش مقاوم بوده و همچنین خاصیت ضدآب و ضد اسید بودن جزء مشخصات این کابل های لاستیکی است و اگر پروژه هایی قصد دارند کابل های جوش با کیفیت خریداری نمایند، این نوع از کابل های جوش می تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد.

اما کابل های جوش با عایق PVC به دلیل عایق ترمو پلاستیک استفاده شده در روکش نهایی کابل، مقاومت کابل های لاستیکی را نداشته و در عین حال قیمت مناسب این کابل ها مشتریان را ترغیب می کند که بتوانند کابل های ارزانتری را جهت استفاده خود تهیه نمایند.

نحوه ارسال کابل جوش به شهرستان ها

بسیاری از مشتریان ما که از شهرستانها برای خرید کابل های جوش اقدام می کنند، در همان روز ثبت سفارش، محصول خریداری شده توسط آنها از طریق باربری یا تیپاکس برای آنها ارسال می گردد که هزینه حمل به صورت پسکرایه از آنها در زمان تحویل کالا اخذ خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه ارسال کابل جوش به شهرستان ها شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه ارسال کابل جوش به شهرستان ها شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه ارسال کابل جوش به شهرستان ها شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه ارسال کابل جوش به شهرستان ها پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما