مشخصات کابل آنتن درجه یک صادراتی

کابل های صادراتی با توجه به وجود رقبای سرسخت موجود در بازارهای هدف، باید دارای مشخصات استاندارد و بین المللی باشد. کابل آنتن درجه یک صادراتی ایران، یکی از کابل های با کیفیت موجود در بازارهای کشورهای همسایه به حساب می آید. آیا با مشخصات این نوع از کابل آشنایی دارید؟
با توجه به توانایی بالای کشورمان در زمینه تولید سیم و کابل، توجه به بازارهای خارجی، امری غیر قابل اجتناب است. وجود بازارهایی گسترده در همسایگی کشورمان، شاید یکی از دلایل اصلی توجه به امر صادرات باشد. شرکت های تولید کننده سیم و کابل نیز، با توجه به همین موضوع، باید یکسری استاندارهای بین المللی را در زمینه تولید سیم و کابل رعایت نمایند. از همین رو، اکثر تولید کنندگان داخلی، تولیدات خود را مطابق با آخرین استانداردها و دستورالعمل های بین المللی تنظیم می نمایند.
کشور ایران در زمینه تولید کابل کواکسیال، دارای یکی از بهترین برندهای تولید این نوع کابل می باشد. شرکت سیم و کابل کرمان، یکی از برندهای معتبر منطقه ای در زمینه تولید کابل آنتن به حساب می آید. این شرکت با استفاده از متخصصان داخلی و همچنین ماشین آلات پیشرفته در تولید سیم و کابل، توانسته است نامی برای خود در زمینه تولید کابل های هم محور دست و چا کند.
کابل آنتن یا همان کابل هم محور که عمده کاربرد آن در سیستم های تلویزیونی می باشد، معمولا دارای یک هادی رسانا در مرکز خود بوده که وظیفه اصلی انتقال دیتا را بر عهده دارد. جهت جلوگیری از تداخل امواجی خارجی، پوششی پلاستیکی نسبتا ضخیمی بر دور این رسانای مسی کشیده شده است. یک بافت مسی یا آلومینیومی نازک نیز به عنوان نویز گیر، ما بین پوشش پلاستیکی ذکر شده و عایق PVC خارجی وجود دارد که عمده وظیفه آن، مراقبت از کابل در مقابل امواج مغناطیسی خارجی می باشد. این نوع کابل معمولا در دو فرکانس ۵۰ اهم و ۷۵ اهم تولید می گردد.

منبع: سیم و کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما