مرکز پخش انواع کابل لاستیکی تخت

مرکز پخش انواع کابل های لاستیکی تخت که به صورت استاندارد و در نمونه های ۳ و ۴ رشته تولید می شوند را به صورت ویژه به پروژه های صنعتی و غیر صنعتی عرضه می کند.

بسیاری از مشتریان که به دنبال خرید کابل های برق با عایق لاستیکی می باشند، اطلاعات دقیقی در خصوص ساختمان این کابل ها و همچنین سایزهای مختلف آن نیازمندند که در این بخش قصد داریم این اطلاعات را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

کابل های لاستیکی که با استاندارد HN 141 KSB  تولید می شوند در محدوده ولتاژی ۰٫۶/۱ کیلو ولت کاربرد داشته و جنس هاید به کار رفته شده در ساختمان این کابل های خاص از نوع مسی آنیل شده افشان می باشد که در صورت نیاز می توان این کابل ها را با هادی مسی قلع اندود نیز تولید و عرضه کرد اگر بخواهیم ولتاژ تست این کابل ها را که پس از تولید کابل با آن ولتاژ مورد امتحان و آزمایش قرار می گیرد معرفی نماییم، ولتاژ ۳ کیلو ولت به مدت ۵ دقیقه می باشد.

عایق های به کار رفته شده در ساختمان کابل از جنس کامپند لاستیکی و روکش نهایی این کابل ها غالبا از جنس لاستیکی و با رنگ مشکی می باشد.

این کابل ها در انواع سه رشته در سایزهای ۱٫۵*۳ تا ۹۵*۳ تولید می شوند و در انواع ۴ رشته تا سایز ۵۰*۴ میلی متر مربع به صورت روتین کابل ارائه به مشتریان و پروژه های خاص می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما