مرکز فروش کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲

مرکز فروش آراد کابل، کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ را به قیمت پخش عمده به خریداران ارائه می کند. به دلیل فروش کابل برق شیلد دار به قیمت عمده به صورت تخصصی در این مرکز همواره قیمت تمام شده این کابل ها برای مشتریان با توجیه اقتصادی همراه است.
کابل کنترل شیلد دار 1.5*2

کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ NYCY مشخصات فنی کابل

کابل شیلد دار به کابلی گفته می شود که دارای لایه محافظ داخلی باشد. هادی از نوع مسی، جزء دسته کابل های فشار ضعیف و علامت اختصاری آن به صورت NYCY می باشد.

کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ NYCY کابل دو رشته ای خواهد بود که شامل یک هادی فاز یک هادی نول و عایق و روکش و شیلد دار می باشد.

این نوع کابل می تواند اطلاعات جاری در کابل را در برابر تداخلات الکتریکی (نویزها) و فشارهای مکانیکی محافظت کند. کابل شیلد دار در سیستم های شبکه های کامپیوتری، کابل های انتقال تصویر، سیستم های امنیتی و حتی برق رسانی استفاده می شود.

کابل کنترل شیلد دار 1.5*2

کاربرد کابل کنترل شیلد دار  NYCYدر پروژه های مختلف 

کابل های برق شیلد دار یکی از پرکاربرد ترین کابل های برق به شمار می روند، که به دلیل استفاده از شیلد در ساختمان کابل در بسیاری از پروژه ها کاربرد دارد.

کابل های شیلد دار معمولا در محیط هایی استفاده می شود که چندین کابل مختلف در کنار هم چیده شده اند و برای جلوگیری از تاثیر جریان مغناطیسی که کابل برق  بر روی بقیه کابل ها مثلا کابل های شبکه یا کابل های مخابراتی و… ایجاد میکند استفاده می شود.

از این دسته کابل ها جهت انتقال داده ها و … در مکان هایی که نیاز به حذف نویز، اختلالات الکترومغناطیس است بهره برده می شود. در واقع در انواع سیستم های صوتی و کانکتور ها که انتقال داده ها با حداقل کاهش سیگنال و از دست رفتن دیتا نیاز است از این دسته از سیم ها با عنوان انواع کابل شیلد دار استفاده می شود.

کابل کنترل شیلد دار 1.5*2

بهترین برند های ایرانی تولید کننده کابل شیلد دار در ایران

برند های متنوعی با تنوع در قیمت و کیفیت درآراد کابل عرضه می شود، بهترین برند های ایرانی تولید کننده کابل شیلد دار در ایران عبارتند از:

  • تک
  • رسانا
  • دماوند
  • متال

که فروش تمامی کابل های شیلد دار این برند های مطرح در لیست آراد کابل قرار دارد، بدون تردید تمامی تولیدات این برند های معتبر باکیفیت، استاندارد، دارای تاییدیه توانیر هستند.

کابل کنترل شیلد دار 1.5*2

کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ سیلیکونی تا دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد

کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ سیلیکونی که با نام های کابل های اعلام حریق نیز در بازار کابل شناخته می شوند و در دسته کابل های فشار ضعیف قرار می گیرد.

کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ سیلیکونی کابلی است که توانایی تحمل حرارت مستقیم شعله آتش را در یک بازه زمانی تا دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد را دارد.

کابل کنترل شیلد دار 1.5*2

ثبت سفارش خرید کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ از سراسر ایران

آراد کابل با عرضه تخصصی انواع کابل های شیلد دار آماده ثبت سفارش خرید مشتریان در متراژ های بالا و سفارشی با بهترین قیمت بازار می باشد.

خریداران محترم می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ از سراسر ایران با واحد فروش ما در تماس باشند.

سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید. کابل ها توسط باربری حمل و جابجا خواهد شد.
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

ثبت سفارش خرید کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ از سراسر ایران شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
ثبت سفارش خرید کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ از سراسر ایران شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
ثبت سفارش خرید کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ از سراسر ایران شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
ثبت سفارش خرید کابل کنترل شیلد دار ۱٫۵*۲ از سراسر ایران پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما