مرکز فروش کابل فرمان ۱*۱۰

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش کابل فرمان ۱*۱۰ با بهترین قیمت لامپ اشکی افراتاب در بازار کابل به مشتریان این کابل ها می باشد. فروش انواع کابل های مسی افشان، نیمه افشان، مفتولی و.. با سایزهای متفاوت از خدمات مجموعه آراد کابل می باشد.
کابل فرمان 10*1

مشخصات فنی کابل فرمان  ۱*۱۰

کابل فرمان  ۱*۱۰ کابل ۱۰ رشته ای خواهد بود که سطح مقطع هر کدام از رشته ها ۱ میلی متر مربع می باشد.

کابل های فرمان یکی از پرکاربرد ترین کابل ها در حوزه صنعت می باشد. از این دسته کابل ها جهت انتقال داده ها و … در مکان هایی که نیاز به حذف نویز، اختلالات الکترومغناطیس است بهره برده می شود. در واقع در انواع سیستم های صوتی و کانکتور ها که انتقال داده ها با حداقل کاهش سیگنال و از دست رفتن دیتا نیاز است از این دسته از سیم ها با عنوان انواع کابل شیلد دار استفاده می شود.

از کابل فرمان می توان در فضای باز، دفن درزمین، داخل ساختمان و یا در داخل کانال استفاده نمود. از کابل کنترل برای کنترل و اتصال در ماشین ها، تسمه نقاله ها، خطوط تولید، صنایع ابزار آلات ماشین ها، خطوط مونتاژ پیشرفته، تجهیزات اتوماتیک برای تنش های مکانیکی متوسط و برای نصب ثابت و انعطاف پذیر می توان استفاده نمود.

کابل فرمان 1*10

تفاوت کابل فرمان  ۱*۱۰افشان و شیلد

کابل فرمان  ۱*۱۰ افشان، کابلی است که برای انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال کاربرد دارد. سیگنال های آنالوگ مانند جریان های عبوری از خطوط و سایر تجهیزات و سیگنال دیجیتال مانند فرمان تابلو برق و باز و بسته کردن کلید ها، وظیفه اصلی کابل کنترل هم در این میان ارسال نتایج اندازه گیری جریان، توان، انرژی.. در تجهیزات است.

کابل کنترل یا فرمان به کابل های گفته می شود که برای ارسال فرمان های کنترل کننده و دریافت کمیت های اندازه گیری شده در محیط های صنعتی به کار می رود. کابل های کنترل عموما لامپ ال ای دی سقفی در سیگنال هایی با ولتاژ و جریان پایین و در نتیجه قدرت کم کاربرد دارد.

کابل های شیلد دار معمولا در محیط هایی استفاده می شود که چندین کابل مختلف در کنار هم چیده شده اند و برای جلوگیری از تاثیر جریان مغناطیسی که کابل برق بر روی بقیه کابل ها مثلا کابل های شبکه یا کابل های مخابراتی و… ایجاد می کند استفاده می شود. این نوع کابل می تواند اطلاعات جاری در کابل را در برابر تداخلات الکتریکی(نویزها) و فشارهای مکانیکی محافظت کند.

کابل فرمان 1*10

بهترین برند های تولید کننده کابل فرمان  ۱*۱۰ در ایران

بهترین برند های تولید کننده کابل فرمان  ۱*۱۰در ایران که همگی به صورت تخصصی و ویژه در مرکز فروش آراد کابل قابل عرضه به خریداران می باشد عبارتند از :

  • تک
  • رسانا
  • دماوند
  • متال

برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند.

کابل فرمان 1*10

ثبت سفارش خرید کابل فرمان به قیمت کارخانه

برترین برند های تولید کننده این کابل ها که دارای تاییدیه بزرگترین پروژه های  کشوری می باشند در این مرکز فروش به شما ارائه می شود.

آراد کابل با عرضه تخصصی انواع کابل های شیلد دار آماده ثبت سفارش خرید کابل فرمان به قیمت کارخانه در متراژ های بالا و سفارشی با بهترین قیمت بازار می باشد.

آراد کابل با ایجاد ساختار فروش قدرتمند این امکان را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است که از طریق تماس با واحد فروش بتوانند کابل های مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و مطمئن خریداری نمایند.
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

ثبت سفارش خرید کابل فرمان به قیمت کارخانه شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
ثبت سفارش خرید کابل فرمان به قیمت کارخانه شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
ثبت سفارش خرید کابل فرمان به قیمت کارخانه شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
ثبت سفارش خرید کابل فرمان به قیمت کارخانه پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما