مرکز فروش بهترین کابل دو زوجی مخابرات

مرکز فروش انواع کابل های مخابراتی زوجی این کابل ها را در انواع دو زوجی تا ۲۰۰ زوجی به صورت طوسی و مشکی جهت استفاده در پروژه های مخابرات و ساختمانی با برند های کرمان، رسانا، آمل و مازندران در اختیار مشتریان قرار می دهد.

کابل های مخابراتی زوجی که به دلیل استفاده در اتصال مشترکین تلفن ثابت به خطوط تلفن مورد استفاده قرار می گیرند، در انواع طوسی و مشکی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

کابل های مخابراتی زوجی طوسی جهت استفاده در داخل ساختمان و کابل های تلفن مشکی جهت استفاده در خارج از ساختمان تولید شده و به صورت فوبل دار جهت حذف نویز های محیطی به مشتریان ارائه می شود.

بازار سیم و کابل ایران با فروش تخصصی انواع کابل زوجی مخابراتی برند های معتبر و باکیفیت موجود در بازار را به صورت ویژه جهت ارائه به مشتریان در لیست فروش خود قرار داده است.

کارخانه های تولید کننده کابل تلفن زوجی مخابرات

کابل های تلفن زوجی به دلیل اهمیت استفاده از آنها در پروژه های مختلف، در انواع دو زوج تا ۲۰۰ زوج با سایز های ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶ توسط کارخانه های متعددی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. این کابل ها توسط کارخانه های شناخته شده کرمان، رسانا اراک، سیمیا، آمل و مازندران تولید شده و به بازار عرضه می شود، هر چند به دلیل ایجاد تنوع قیمت برای مشتریان این مجموعه، بازار سیم و کابل ایران اقدام به عرضه نمامی این برند ها نموده است، اما لازم است در هنگام خرید برای انتخاب برند های موجود شرایط خود را به کارشناسان فروش مجموعه توضیح دهید تا آنها بتوانند بهترین برند را متناسب با شرایط شما پیشنهاد نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کارخانه های تولید کننده کابل تلفن زوجی مخابرات شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کارخانه های تولید کننده کابل تلفن زوجی مخابرات شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کارخانه های تولید کننده کابل تلفن زوجی مخابرات شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کارخانه های تولید کننده کابل تلفن زوجی مخابرات پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما