مرکز فروش انواع کابل فشار ضعیف

نمایندگی فروش آراد کابل به عنوان بزرگترین عرضه کننده کابل های فشار ضعیف مسی و آلومینیومی، محصولات چند برند را با قیمت ها و کیفیت های متنوع برای عرضه به مشتریان فراهم کرده است.
کابل های فشار ضعیف دارای انواع مختلفی می باشند که کابل های با هادی مسی و آلومینیومی یک دسته بندی کلی از نظر هادی به کار رفته شده در ساختمان این کابل ها می باشد.

کابل های فشار ضعیف با هادی مسی 

این کابل ها مهم ترین کابل های فشار ضعیف بوده که با هادی افشان و مفتولی تولید شده و بیشترین کاربرد را در سطح ولتاژ زیر یک کیلو ولت دارد.
این کابل ها به صورت ویژه با عایق پی وی سی، XLPE، سیلیکونی، لاستیکی و نوع زره دار تولید می شوند که بسته  به محیط قرار گرفتن کابل در پروژه و همچنین میزان مصرف توان می توان نسبت به انتخاب سطح مقطع کابل ها و همچنین ساختمان آن اقدامات لازم را انجام داد.

کابل های فشار ضعیف با هادی آلومینیومی

این کابل ها به دلیل استفاده هادی آلومینیومی در آنها، توسط پروژه های مختلفی انتخاب می شوند و این موضوع بیشتر به دلیل قیمت پایین این کابل ها نسبت به کابل های مسی می باشد.
کابل های با هادی آلومینیومی بیشتر با عایق پی وی سی و XLPE تولید می شوند و نوع تک رشته، دو رشته، سه و نیم رشته، چهار و پنج رشته به همراه نمونه کابل های خودنگهدار بسیار پرمصرف می باشند.
آراد کابل به عنوان نخصصی ترین مرکز عرضه انواع کابل های فشار ضعیف مسی و آلومینیومی، لیست کاملی از این محصولات را با قیمت متنوع و با کیفیت مطلوب برای عرضه به مشتریان فراهم نموده است.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل های فشار ضعیف با هادی آلومینیومی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل های فشار ضعیف با هادی آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل های فشار ضعیف با هادی آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل های فشار ضعیف با هادی آلومینیومی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما