مرکز فروش انواع کابل برق سمنان

مرکز فروش انواع کابل سمنان اصلی در نمونه های افشان و خشک با برند اصلی کابل سمنان بدون پسوند و پیشوند، محصولات این برند معتبر را به مشتریان این کابل ها که غالبا از شهر های شمالی ایران می باشند، ارائه می نماید.

کابل سمنان یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین کابل های تولید شده در ایران می باشد که به دلیل مرغوبیت و رعایت استاندارد های لازم همواره طرفداران خود را در صنعت ساختمان سازی داشته است.

انواع کابل سمنان در سایز های ۱٫۵، ۲٫۵، ۴، ۶، ۱۰، ۱۶، ۲۵ میلی متر مربع در نمونه های تک فاز و سه فاز به صورت ارت دار و بدون ارت در بسته بندی های متنوع به صورت کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری قابل ارائه به مشتریان می باشد.

کابل سمنان در چه پروژه هایی استفاده شده است؟

بسیاری از مشتریان که برای خرید کابل های برق بین برند های مختلف مردد می باشند و نهایتا تصمیم می گیرند که از کابل سمنان در پروژه های خود استفاده نمایند، اولین سوال در ذهن آنها اینگونه مطرح می شود که تاکنون چه پروژه هایی از کابل سمنان در تاسیسات برقی خود استفاده کرده اند. برای پاسخ به این سوال باید خاطرنشان نمود که کابل های افشان و مفتولی سمنان تاکنون در پروژه های ساختمانی بزرگ در شمال کشور، در هتل ها، تاسیسات برقی ساختمان های اداری و مسکونی متعددی در تهران نیز استفاده شده است و محصولات این برند به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کابل سمنان

هشدار در خرید کابل سمنان

با توجه به پتانسیل های موجود در ایران در استان های مختلف کارخانه های مختلفی اقدام به تولید انواع سیم و کابل های برق و مخابراتی می نمایند که استان سمنان و شهر سمنان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. برند هایی با پیشوند و پسوند سمنان حت هیچ شرایطی ارتباطی با کارخانه اصلی سمنان که با همین نام در بازار شناخته می شود، نداشته و لازم است مشتریان برای خرید محصولات مورد نیاز خود حتما به نام تجاری کابل سمنان توجه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

هشدار در خرید کابل سمنان شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
هشدار در خرید کابل سمنان شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
هشدار در خرید کابل سمنان شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
هشدار در خرید کابل سمنان پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما