مرکز فروش انواع کابل برق زره دار

مرکز پخش تخصصی انواع کابل برق زره دار فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی این کابل های خاص را به صورت ویژه به پروژه های صنعتی و غیر صنعتی ارائه می شود. قیمت این محصولات لامپ ال ای دی ریز می بایستی به صورت به روز ارائه شود و لازم است مشتریان این محصولات به صورت به روز قیمت این کابل ها را استعلام نمایند.

کابل های برق زره دار در رنج ولتاژی فشار ضعیف در دو نوع با عایق های پی وی سی یا ترموپلاستیک و xlpe یا پلی اتیلن کراسلینک تولید می شوند که مشخصه های فنی این کابل nyry و n2xry می باشد.

غالبا در پروژه های صنعتی از کابل های زره دار n2xry استفاده می شوند چرا که کیفیت کابل های پلی اتیلن کراسلینک به مراتب از کابل های با عایق پی وی سی بالاتر می باشد.

کابل های برق زره دار ۲۰ کیلو ولت فشار متوسط

کابل های زره دار برق تنها در رنج ولتاژی فشار ضعیف مورد استفاده نمی باشند، بلکه این لامپ روشنایی مایکروویو ال جی کابل ها در رنج ولتاژی فشار قوی و فشار متوسط که رنج ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت است نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کابل ها در این رنج ولتاژی با هادی مسی و آلومینیومی تولید می شوند که زره این کابل ها به صورت RY و BY می باشد.

انواع برندهای کابل برق زره دار موجود در بازار سیم و کابل

بازار سیم و کابل ایران با فروش تخصصی انواع کابل های برق زره دار، کابل های فشار ضعیف آرموردار را با برندهای یزد و متال و کابل های ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت مسی و آلومینیومی زره دار را با برندهای یزد، البرز و ابهر به پروژه ها ارائه می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

انواع برندهای کابل برق زره دار موجود در بازار سیم و کابل شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
انواع برندهای کابل برق زره دار موجود در بازار سیم و کابل شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
انواع برندهای کابل برق زره دار موجود در بازار سیم و کابل شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
انواع برندهای کابل برق زره دار موجود در بازار سیم و کابل پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما