مرکز فروش انواع کابل برق استاندارد

بزرگترین مرکز فروش انواع کابل های برق استاندارد در ایران که محصولات آن از سراسر کشور قابل خریداری می باشد، بازاز کابل ایران با عرضه ده ها برند متنوع از بهترین سیم و کابل های ایرانی است که تحولی عظیم در زمینه فروش تخصصی انواع کابل های برق و مخابراتی در کشور ایجاد نموده است.

کابل های برق به دلیل استفاده در تاسیسات برقی و نقش مهم آنها در تغذیه یک ساختمان یا یک واحد صنعتی لازم است به صورت ویژه و با دارا بودن علامت استاندارد و کیفیت لازم خریداری شود.

کابل های برق استاندارد در ایران با برند های مختلفی تولید شده و عرضه می شوند که این برند ها هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. بازار کابل ایران که به صورت تخصصی انواع سیم و کابل های برق و مخابراتی را ارائه می کند، آماده همکاری با مشتریان در زمینه ارائه مشاوره های لازم در خصوص خرید کابل به مشتریان می باشد.

نقش بازار سیم و کابل ایران در خرید مطمئن شما

بازار سیم و کابل ایران به عنوان بزرگترین مرجع عرضه تخصصی انواع سیم و کابل در ایران، تنها محصولات یک برند خاص را عرضه نمی کند و با فروش انواع کابل ها برق و مخابراتی استاندارد با برند های مختلف، به دنبال پاسخ به نیاز های تمامی مشتریان می باشد که به دنبال خرید محصولات مطمئن در بازار می باشند. لذا کارشناسان ما با نیازسنجی صحیح مشتریان گزینه مناسب را به آنها پیشنهاد می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نقش بازار سیم و کابل ایران در خرید مطمئن شما شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نقش بازار سیم و کابل ایران در خرید مطمئن شما شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نقش بازار سیم و کابل ایران در خرید مطمئن شما شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نقش بازار سیم و کابل ایران در خرید مطمئن شما پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما