مرکز خرید کابل زمینی ستاره یزد

مرکز خرید کابل زمینی ستاره یزد با عایق ترموپلاستیک که در سایز های مختلف به صورت تک و سه نیم رشته تولید می شوند، بازار سیم و کابل ایران می باشد که با نام آراد کابل محصولات این برند را به مشتریان و پروژه های سراسر کشور ارائه می نماید. محصولات ستاره یزد به لحاظ کیفیت تولیدی در سطح برترین برند های ایرانی بوده و به همین دلیل پروژه های بسیاری این محصولات را در وندور لیست خود قرار داده اند.
کابل زمینی برق nyy به عنوان کابل های زمینی، خشک و یا کابل های مفتولی نیز شناخته می شوند که از محصولات اصلی کارخانه ستاره یزد می باشند و کیفیت بسیار بالایی در تولید این کابل ها لحاظ شده است.
کابل های خشک زمینی که به صورت دفنی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، تا سایز ۳۰۰ میلی متر مربع توسط برندهای مختلف تولید می‌شود.
ستاره یزد یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان کابل های زمینی در ایران به شمار می‌رود که کیفیت بالای محصولات ستاره یزد باعث شده است تا تولیدات این کارخانه در وندور لیست پروژه های مختلف قرار داشته باشد.

کابل nyy ستاره یزد

آراد کابل که به صورت کاملاً تخصصی انواع کابل های زمینی را عرضه می‌کند، محصولات ستاره یزد را به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات خود همواره به مشتریان معرفی می نماید.
در کنار محصولات ستاره یزد، خرید کابل زمینی برندهای همدان، البرز، ابهر و دماوند نیز برای مشتریان میسر می باشد، تا تنوع قیمت و کیفیت بتواند انتخاب محصول را برای مشتریان آسان نماید.
برخی از مشتریان برای خرید کابل زمینی با یک برند مشخص و یا انتخاب نوع برند همواره سردرگم می باشند که کارشناسان مجموعه می‌توانند با آگاهی از نیازهای مشتریان مشاوره های لازم را در اختیار آنان قرار دهند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما