مرکز خرید انواع کابل خودنگهدار مسین

مرکز خرید مستقیم و بدون واسطه کابل های خودنگهدار ایرانی با برند های معتبر و دارای تاییدیه به ویژه برند مسین، این کابل های آلومینیومی را به صورت استاندارد و با قرقره های ۱۰۰۰ متری و در شرایط خاص به صورت برش در متراژ های پایین تر از ۱۰۰۰ متر به مشتریان سراسر کشور عرضه می کند.

کابل های خودنگهدار فشار ضعیف به  دلیل استفاده از هادی آلومینیومی در ساختمان کابل، از قیمت مناسبی نسبت به کابل های مسی برخوردارند و به همین دلیل این کابل ها در مسافت های طولانی و متراژ های بالا برای خرید بسیاری از مشتریان مقرون به صرفه است و به همین دلیل انتخاب اول بسیاری از مشتریان استفاده از کابل های با هادی آلومینیومی به ویژه کابل های خودنگهدار می باشند.

کابل های خودنگهدار به صورت هوایی استفاده می شوند و این کابل ها در انواع دو سیمه تا شش سیمه به صورت ویژه مورد استفاده پروژه های مختلف است. این کابل های خودنگهدار در سایز های ۱۶ تا ۱۲۰ میلی متر مربع تولید می شوند که لازم است مشتریان بسته به نوع نیاز خود و همچنین تک فاز یا سه فاز بودن تاسیسات برقی خود و میزان آمپراژ مصرفی خود اقدام به خرید کابل های خودنگهدار نمایند. کارشناسان مجموعه در صورت نیاز به همکاری در انتخاب سایز کابل های خودنگهدار آماده همکاری با مشتریان می باشند.

تفاوت کابل های آلومینیومی خودنگهدار و زمینی

کابل های خودنگهدار و زمینی آلومینیومی به لحاظ کاربرد آنها به صورت زمینی و هوایی با هم تفاوت دارند و بسته به محیط پروژه می توان گزینه مناسب را برای خرید کابل های آلومینیومی انتخاب نمود. استفاده از کابل های خودنگهدار به صورت هوایی در محل هایی صورت می گیرد که امکان حفر کانال برای خرید کابل های زمینی وجود ندارد و به همین دلیل استفاده کنندگان به ناچار از کابل های خودنگهدار استفاده می نمایند.

عایق تمامی کابل های خودنگهدار که به صورت هوایی استفاده می شوند از جنس پلی اتیلن بوده و در حالیکه کابل های آلومینیومی زمینی با عایق pvc و xlpe تولید شده و به صورت زمینی قابل استفاده می باشند.

نحوه ثبت سفارش کابل های خودنگهدار آلومینیومی مسین

کارخانه مسین از به نام ترین تولید کنندگان کابل های آلومینیومی در ایران می باشند که این کابل ها را به صورت ویژه از طریق بازار سیم و کابل ایران به مشتریان سراسر کشور عرضه می شود. مشتریان برای ثبت سفارش خرید انواع کابل های خودنگهدار مسین می توانند با ارائه مشخصات کابل مورد نیاز خود به واحد فروش بازار سیم و کابل ایران، اقدام به دریافت پیش فاکتور نمایند و با انجام امور مالی کابل خریداری شده را در محل تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه ثبت سفارش کابل های خودنگهدار آلومینیومی مسین شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه ثبت سفارش کابل های خودنگهدار آلومینیومی مسین شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه ثبت سفارش کابل های خودنگهدار آلومینیومی مسین شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه ثبت سفارش کابل های خودنگهدار آلومینیومی مسین پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما