مرکز خرید انواع کابل برق سمنان

مرکز خرید انواع کابل های برق سمنان در ایران که انواع کابل های برق مسی و مخابراتی این کارخانه را به مشتریان سراسر کشور عرضه می نماید، بازار سیم و کابل ایران می باشد که محصولات سمنان را به صورت ویژه و در بسته بندی های مرغوب ارائه می کند. سمنان با تولید انواع سیم های افشان برق و ارت در سایز های مختلف و همجنین کابل های برق مفتولی در انواع دو رشته تا چهار رشته از بهترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران به شمار می رود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های برق سمنان با تاییدیه توانیر و به صورت استاندارد تولید می شوند که این کابل ها قابل استفاده در کلیه پروژه های سراسر کشور بوده و به همین دلیل بسیاری از مشتریان فعال در پروژه ها به دنبال خرید عمده محصولات این برند می باشند.

بازار سیم و کابل ایران محصولات سمنان را با قیمت نمایندگی در فروش های خرده و قیمت درب کارخانه در فروش های عمده ارائه می نماید. برای ثبت سفارش خرید لازم است مشتریان از طریق راه های ارتباطی درخواست خرید خود را به صورت مکتوب ارائه نمایند.

دلیل انتخاب کابل های برق سمنان

مشتریانی که برای یک بار از سیم و کابل های سمنان در پروژه های مختلف استفاده نموده اند، از کیفیت محصولات این کارخانه رضایت داشته و این محصولات را به دیگریان نیز پیشنهاد می کنند. کابل های برق سمنان به دلیل استفاده در پروژه های ساختمانی و غالبا فشار ضعیف، از محصولات پرکاربرد در صنعت برق به شمار می روند. سمنان با دو برند رویان سمنان و سمنان اصلی محصولات را به بازار عرضه می کند که هر دو برند این استان کشور با تنوع قیمت و کیفیت به پروژه ها ارائه می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

دلیل انتخاب کابل های برق سمنان شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
دلیل انتخاب کابل های برق سمنان شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
دلیل انتخاب کابل های برق سمنان شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
دلیل انتخاب کابل های برق سمنان پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما