مرکز فروش انواع کابل پروتودور مسی

مرکز فروش انواع کابل های برق با عایق پروتودور یا مسی الکتروپمپ شناور که این کابل ها را با هادی افشان و خشک مسی و همچنین هادی آلومینیومی عرضه می کند، آماده همکاری با مشتریان در سراسر کشور می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های با عایق پی وی سی در واقع از متدوال ترین کابل های موجود در بازار به شمار می روند که این کابل ها با هادی افشان و مفتولی تولید شده که مشخصه این کابل ها به صورت NYMHY و NYY می باشد.

کشور ایران با توجه به پتانسیل های زیادی که در زمینه تولید انواع کابل های برق دارا است، یکی از صادر کنندگان در منطقه به شمار می رود.

کابل های برق مسی افشان و خشک که در سیستم های برق تکفاز و سه فاز استفاده می شود، یکی از پر مصرف ترین کابل ها با عایق پروتودور می باشد که در بازار سیم و کابل ایران به صورت ویژه عرضه می شود.

نحوه تشخیص کیفیت کابل های برق پروتودور مسی

به واقع مشکل بسیاری از مشتریان در خرید کابل های  الکتروپمپ موتوژن برق عدم آشنایی آنها با کیفیت کابل ها می باشد. آنچه باعث اختلاف قیمت میان برندهای مختلف و محصولات آنها می شود مربوط به هادی استفاده شده در کابل و درصد خلوص آن می باشد. لازم است در هنگام خرید کابل های با کیفیت، فارغ از نوع عایق استفاده شده در ساختمان کابل، به کیفیت هادی آن توجه ویژه شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه تشخیص کیفیت کابل های برق پروتودور مسی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه تشخیص کیفیت کابل های برق پروتودور مسی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه تشخیص کیفیت کابل های برق پروتودور مسی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه تشخیص کیفیت کابل های برق پروتودور مسی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما