لیست قیمت انواع کابل های مخابرات

لیست قیمت انواع کابل های مخابرات، گزینه ای می باشد که بسیاری از مشتریان به دنبال آگاهی از آن بوده تا بتوانند کابل مناسب را برای خود خریداری نمایند.

کابل های مخابراتی در انواع ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۵۰، ۷۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰ زوج تولید می شوند که بسته به نوع محیطی که قرار است کابل در آن استفاده شود باید انتخاب شده و مورد استفاده قرار گیرند. کابل های مخابراتی در انواع ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶ تولید می شوند.

انواع کابل مخابرات زمینی و هوایی

کابل های مخابرات زمینی به کابل های با عایق مشکی گفته می شود که این لامپ زنون با مشخصه jy(st)2y شناسایی می شوند و این کابل ها در انواع دو زوجی تا ۲۰۰ زوجی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. این کابل ها به دلیل دارا بودن عایق از جنس پلی اتیلن در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم بوده و به همین دلیل از این کابل ها در خارج از ساختمان استفاده می کنند.

اما کابل های مخابرات هوایی یا با عایق طوسی jy(st)y که برای پروژه های داخل ساختمان مناسب هستند از ۲ زوج تا ۲۰۰ زوج با سایزهای ۰٫۴، ۰٫۵، ۰٫۶ قابل تولید بوده و مشتریان می توانند این کابل ها را در هر متراژی خریداری نمایند.

قیمت روز انواع کابل های تلفن مخابرات

قیمت کابل های مسی مخابرات به دلیل نوساناتی که در بازار مس وجود دارد همواره با تغییراتی همراه است و لازم است هر کدام از مشتریان که قصد دارند لامپ زنون گازی را خریداری نمایند محصولات مورد نیاز خود را با ارائه درخواست کتبی به واحد فروش بازار سیم و کابل ایران استعلام نمایند. کارشناسان فروش براساس میزان سفارش مشتریان و نوع کابل درخواستی پیش فاکتور صادر و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

قیمت روز انواع کابل های تلفن مخابرات شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
قیمت روز انواع کابل های تلفن مخابرات شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
قیمت روز انواع کابل های تلفن مخابرات شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
قیمت روز انواع کابل های تلفن مخابرات پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما