لیست قیمت انواع کابل های فیبر نوری obuc

لیست قیمت انواع کابل های فیبر نوری obuc در انواع ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۷۲، ۹۶ و ۱۴۴ کور را می توانید به صورت مستقیم از بازار کابل ایران دریافت نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های فیبر نوری ubuc که با نام کابل های armored خاکی نیز شناسایی می شوند، در انواع ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کر به صورت ویژه در پروژه ها کاربرد دارند. نمونه ۱۲ کر این کابل های خاکی به صورت loase tube و ۶*۲ نیز تولید می شوند که کاربرد بیشتری نسبت به نمونه ۱۲*۱ این کابل های نوری دارا می باشند.

کابل های فیبر نوری obuc در نوع ۲۴ کر به صورت ۲۴*۱ و ۶*۴  قابل تولید بوده و بسته به نیاز به پروژه ها به مشتریان ارائه می شود.

فیبرهای نوری obuc core 48  نیز در برخی از پروژه های مخابراتی به کار می رود هر چند کاربرد آنها نسبت به دو نمونه دیگر کمتر است. کارخانه های متعددی در ایران و خارج از کشور فیبرهای نوری obuc یا خاکی را تولید می کنند که در میان آنها برندهای شهید قندی یزد، ofo عمان، nexans، دراکا دانمارک، برند رکس، tkf هلند و  ls کره شناخته شده تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه استعلام قیمت کابل های فیبر نوری obuc

با توجه به کاربرد زیاد فیبرهای نوری مخابراتی obuc در پروژه های مخابراتی، لازم است شرکت های مختلف با ارائه درخواست خود به کارشناسان فروش و تعیین خرید با فاکتور رسمی یا غیر رسمی، با دریافت دیتاشیت کابل و پیش فاکتور و تایید نهایی اقدام به خرید محصول نمایند.

کابل های فیبر نوری در انبار مجموعه موجود است و مشتریان می توانند جهت بازدید از کابل هایی که قصد خرید آن را دارند، ثبت سفارش خود را نهایی نمایند.

در صورت نیاز به ثبت سفارش حضوری لازم است مراتب را به کارشناسان فروش اطلاع دهید که شرایط حضور شما را در دفتر مرکزی مجموعه فراهم نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نحوه استعلام قیمت کابل های فیبر نوری obuc شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نحوه استعلام قیمت کابل های فیبر نوری obuc شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نحوه استعلام قیمت کابل های فیبر نوری obuc شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نحوه استعلام قیمت کابل های فیبر نوری obuc پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما