لیست قیمت انواع کابل شبکه cat6

لیست قیمت انواع کابل های شبکه cat6 در انواع utp، ftp و sftp را با برند های مختلف در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم تا بتوانند از این طریق بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب نمایند. با توجه به تنوع برند ها و همچنین نوساناتی که در قیمت این محصولات وجود دارد، لازم است مشتریان درخواست خود را به واحد فروش ارائه کنند تا با تنوع برند های موجود بتوانند گزینه مناسب را برای خود خریداری نمایند.

کابل های شبکه به دلیل استفاده در پروژه های متنوع در سراسر کشور، یکی از مهمترین محصولات عرضه شده در بازار سیم و کابل ایران است که در حلقه های ۳۰۵ و ۵۰۰ متری بسته به نوع برند، در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

برند های کابل شبکه موحود در بازار سیم و کابل ایران

کابل های شبکه با برند های مختلفی در ایران و خارج از کشور تولید شده و به بازار ایران عرضه می شوند. این کابل های شبکه عبارتند از: اشنایدر، بلدن، لگراند، شهید قندی یزد، leoni، نگزنس، رویان و برند های دیگر از جمله محصولاتی هستند که در بازار سیم و کابل ایران قابل ارائه به مشتریان می باشند. کابل های شبکه شهید قندی یزد و رویان از کابل های ایرانی موجود می باشند که پروژه ها می توانند به صورت عمده نسبت به خرید ایت کابل ها اقدام نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

برند های کابل شبکه موحود در بازار سیم و کابل ایران شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
برند های کابل شبکه موحود در بازار سیم و کابل ایران شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
برند های کابل شبکه موحود در بازار سیم و کابل ایران شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
برند های کابل شبکه موحود در بازار سیم و کابل ایران پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما