لیست قیمت انواع کابل زره دار استاندارد

کابل های برق زره دار یا آرمودار از مهمترین کابل های برق صنعتی به شمار می روند که در رنج ولتاژی فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی تولید شده و در اختیار مشتریان این محصولات قرار می گیرد. لیست قیمت کابل های زره دار به دلیل نوسانات قیمت مس در بازار همواره با تغییراتی همراه است و لازم است مشتریان به صورت به روز این محصولات را استعلام قیمت نمایند.

کابل های برق زره دار که در محل هایی استفاده می شود که ساختمان کابل در معرض آسیب قرار دارد، در رنج های ولتاژی مختلف تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در رنج فشار ضعیف این کابل ها با عایق پی وی سی و xlpe تولید می شوند که با مشخصه های nyy و n2xy نیز قابل شناسایی می باشند.

کابل های برق زره دار در فشار ضعیف به صورت روتین با هادی مسی تولید می شوند و کابل های با هادی آلومینیومی به صورت زره دار تنها به صورت سفارشی قابل تولید می باشد.

کابل های زره دار ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت استاندارد با هادی های مسی و آلومینیومی تولید می شوند و به تولید این کابل ها با دو نوع زره متفاوت، زره ورق و زره میله، قیمت این کابل ها کمی با هم متفاوت است.

کابل های زره دار استاندارد در ایران با برند های مختلفی تولید می شوند که بهترین برند های ایرانی برای ارائه به پروژه های صنعتی و غیر صنعتی در این مجموعه موجود است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما