لیست قیمت انواع کابل تلفن طوسی

کابل های تلفن مخابراتی که به طور معمول در پروژه های ساختمان و مخابراتی استفاده می شوند، در انواع طوسی و مشکی مواردی می باشند که مشتریان به دنبال دست یافتن به لیست قیمت این محصولات برای خریداری آنها می باشند.

کابل های تلفن طوسی به دلیل استفاده در پروژه های ساختمانی و داخل ساختمان ها، به صورت فویل دار تولید می شوند که این کابل ها در انواع دو زوج تا ۲۰۰ زوج بیشترین کاربرد را در میان پروژه های مختلف به خود اختصاص داده اند.

کابل های تلفن طوسی با مشخصه فنی jy(st)y تولید می شوند که به دلیل دارا بودن فویل در ساختمان کابل های طوسی در برابر نویز های محیطی مقاوم بوده و از اثر نویز بر روی سیگنال های عبوری از کابل ها می کاهد.

کابل های تلفن طوسی به دلیل دارا بودن فویل در ساختمان آنها به عنوان کابل های آیفونی نیز استفاده می شوند که در ساختمان های چند واحدی از ۲ زوج تا ۲۰ زوج می توان از این کابل ها به عنوان کابل های آیفون تصویری نیز استفاده کرد.

مزایای کابل های تلفن طوسی فویل دار

در بسیاری از موارد لازم است پروژه های ساختمانی برای راه اندازی آیفون های تصویری از کابل های فویل دار استفاده نمایند که در صورت استفاده از کابل های بدون فویل تصویر آیفون ها دچار نویز های محیطی خواهد شد و بدین تصویر واضحی را استفاده کنندگان از این آیفون ها نخواهند داشت.

خرید عمده انواع کابل های تلفن مخابراتی

بازار سیم و کابل ایران به عنوان مرجع تخصصی عرضه کننده انواع کابل های مخابراتی در ایران، انواع کابل های تلفن طوسی، مشکی، ژله فیلد خاکی و کانالی را به صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان تهرانی و شهرستانی قرار می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

خرید عمده انواع کابل های تلفن مخابراتی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
خرید عمده انواع کابل های تلفن مخابراتی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
خرید عمده انواع کابل های تلفن مخابراتی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
خرید عمده انواع کابل های تلفن مخابراتی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما