قیمت کابل برق زیرزمینی سه و نیم سیمه

قیمت کابل برق زیرزمینی سه و نیم سیمه علاوه بر سایز کابل که تاثیر مهمی در قیمت کابل دارد، به برند تولید کننده کابل و کیفیتی که این برند ارائه می نماید، بستگی دارد. این که چه برندی را برای خرید خود انتخاب کنیم موضوع مهمی است که قصد داریم به شما اطلاعاتی را ارائه نماییم.

کابل برق زیرزمینی سه و نیم سیمه با نام هایی چون کابل برق مفتولی، کابل برق NYY و کابل برق N2XY نیز شناسایی می شوند که این کابل ها در برق سه فاز مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به مسافت و آمپراژ مصرفی سطح مقطع کابل تعیین می شود.

قیمت کابل برق زیرزمینی سه و نیم سیمه و سایز های مختلف

کابل برق زیرزمینی سه و نیم سیمه در سایز های مختلفی تولید می شوند که مشتریان می توانند بر حسب نیاز خود خریداری نمایند و در تاسیسات برقی خود استفاده کنند. این سایز ها عبارتند از :

  • ۲۵+۱۶*۳
  • ۳۵+۱۶*۳
  • ۷۰+۳۵*۳
  • ۷۰+۳۵*۳
  • ۹۵+۵۰*۳
  • ۱۲۰+۷۰*۳
  • ۱۵۰+۷۰*۳
  • ۱۸۵+۹۵*۳
  • ۲۴۰+۱۲۰*۳

از سایز های استاندارد و روتین کابل برق زیرزمینی سه و نیم سیمه می باشد که می توان از آنها استفاده نمود.

کابل برق زیرزمینی و آمپردهی سایز های مختلف

بدون تردید در خرید کابل مشتریان می بایست متراژ و آمپر مصرفی که قصد دارند برای انتقال آن کابل را خریداری نمایند را بدانند. در زیر اطلاعاتی را به شما ارائه می کنیم تا بتوانید سایز مورد نیاز خود را بر اساس جدول برق استاندارد انتخاب نمایید. جدول زیر، مربوط به برق سه فاز است که در مسافت های مختلف این اطلاعات را به شما می دهد که در هر مسافتی چه میزان آمپراژ توسط هر سایزی از کابل ها تامین می شود.

 قیمت کابل برق زیرزمینی

به عنوان مثال در مسافت ۲۵۰ متری ۲۲۲ آمپر از کابل برق زیرزمینی با سایز ۱۲۰ میلی متر مربع تامین می شود در حالیکه کابل آلومینیومی ۱۸۵ در این مسافت قادر به تامین این میزان از آمپراژ خواهد بود.

کابل برق زیرزمینی NYY و مزایای آن

در برخی موارد خرید کابل برق زیرزمینی مسی با هزینه های بسیار بالایی برای خریدارن همراه است که لازم است از کابل های آلومینیومی با قیمت ارزان تر استفاده کرد. کابل های آلومینیومی با هزینه کمتر نسبت به کابل های مسی می تواند پیشنهاد ویژه ای برای مشتریان این محصولات باشد. در انتخاب سایز کابل برق زیرزمینی کارشناسان ما مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل برق زیرزمینی NYY و مزایای آن شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل برق زیرزمینی NYY و مزایای آن شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل برق زیرزمینی NYY و مزایای آن شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل برق زیرزمینی NYY و مزایای آن پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما