قیمت کابل افشان ۲۵

آخرین قیمت کابل افشان ۲۵ در انواع تک رشته ۲۵*۱، سه و نیم رشته ۱۶+۲۵*۳ و ۴ رشته ۲۵*۴ به همراه کابل افشان ۲۵*۵ را به صورت ویژه از آراد کابل استعلام نمایید. کابل افشان ۲۵ به دلیل کاربرد زیاد آن در بخش های مختلف ت زمحصولات پرفروش در این حوزه به شمار می رود.

کابل افشان ۲۵ NYMHY بع دلیل انعطاف پذیری بالا به راحتی در سینی ها و لوله ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این کابل برای استفاده به صورت تک فاز و سه فاز می تواند خریداری شود.

قیمت کابل افشان 25

کابل افشان ۲۵ تک رشته

کابل افشان ۲۵ تک رشته غالبا به عنوان کابل های دی سی در تغذیه تجهیزات مختلف اعم از تجهیزات با برق DC می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

این کابل در رنگ بندی های مختلف اعم از آبی، قرمز، مشکی، زرد و سبزو و زرد تولید شده و می تواند به مشتریان این کابل ها ارائه شود.

این کابل به صورت ویژه در برق های تک فاز dc و ac می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت کابل افشان 25

 

کابل افشان سه و نیم رشته ۱۶+۲۵*۳

نوع دیگری از کابل افشان ۲۵ که مناسب استفاده در برق سه فاز می باشد، کابل سه و نیم رشته با سه هادی فاز و یک هادی نول است. این کابل در قرقره های ۱۰۰۰ متری تولید شده و به بازار عرضه می شود.

برند های متعددی این کابل ها را تولید کرده و به بازار عرضه می نمایند که بسته به نیاز مشتریان آراد کابل تنوع برند را در این محصول رعایت نموده است.

نکته مهم برای خریداران این کابل ها این است که در صورت نیاز به خرید با متراژ های بالا، امکان تولید کابل با قیمت مناسب برای مشتریان وجود دارد. ثبت سفارش در یک بازه ۳ تا ۷ روزه تحویل می شود.

قیمت کابل افشان 25

 

کابل افشان ۲۵*۴ سه فاز NYMHY قابل انعطاف

کابل افشان ۲۵*۴ سه فاز به دلیل کم مصرف بودن غالبا در بازار موجود نیست و مشتریان این کابل ها به دنبال خرید این کابل ها برای برخی از پروژه های خاص می باشند.

راهکار آراد کابل برای این دسته از مشتریان کابل های افشان، تولید در یک بازه زمانی یک هفته ای با قیمت رقابتی می باشد. قیمت ارائه شده در این روش ثبت سفارش، رقابتی ترین قیمت کابل در بازار می باشد.

 

کابل افشان ۲۵*۵ ثبت سفارش تولید

کابل افشان ۲۵*۵ نیز از کابل های سه فاز در سیستم های دارای ارتینگ می باشد که به از کابل های کم کاربرد در بازار به شمار می رود. در عین حال برخی از پروژه ها به دنبال تامین این دسته از کابل ها برای پروژه های خود می باشند.

آراد کابل این محصول را می تواند به صورت استاندارد در متراژ مورد نیاز مشتریان تامین نموده و در اختیار آنها قرار دهد. این کابل دارای سه هادی فاز، یک نول و یک ارت می باشد.

قیمت کابل افشان 25

 

کابل افشان ۲۵ زره دار NYRY و N2XRY

کابل افشان ۲۵ زره دار در انواع تک رشته، سه و نیم رشته و ۴ رشته از محصولات آراد کابل است که به صورت دفنی می تواند در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این کابل ها در بخش های صنعتی و غیر صنعتی کاربرد دارد.

نمونه پی وی سی این کابل ها با مشخصه NYRY و نمونه XLPE این کابل ها با مشخصه N2XRY قابل عرضه به مشتریان این محصولات می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل افشان ۲۵ زره دار NYRY و N2XRY شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل افشان ۲۵ زره دار NYRY و N2XRY شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل افشان ۲۵ زره دار NYRY و N2XRY شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل افشان ۲۵ زره دار NYRY و N2XRY پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما