قیمت کابل آلومینیومی توزیع برق برون شهری

خرید کابل های فشار قوی برون شهری از جنس آلومینیومی با قیمت منحصر به فرد در کشور مطابق با بازار تهران. کابل های انتقال برق در خارج شهر به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی، معمولا از آلومینیوم هستند.
از زمانی که نیکلا تسلا انرژی الکتریکی یا همان برق را به صورت جریان متناوب یا AC رسما به مردم جهان معرفی کرد و انتقال آن را به دور دست ها پایه گذاری کرد، جریان برق در سراسر جهان گسترش یافت و انتقال این انرژی به اقسانقاط جهان به وسیله ی کابل های بسیار قوی صورت می گرفت که بعضا از آلومینیوم بودند.
امروزه نیز در مناطقی که از شرکت توزیع برق دور هستند از کابل های بسیار قوی به جهت انتقال آن استفاده می کنند. چه بسا این انتقال گاهی با افت فشار مواجه خواهد شد اما در مسیر این کابل ها پست ها و ترانس هایی تعبیه شدند که این افت فشار را جبران می کنند.


مزیت کابل های انتقال نسبت به یکدیگر

انواع مختلفی از کابل ها وجود دارند که کار انتقال جریان الکتریسیته را به خوبی انجام می دهند اما مواردی در بین این عناصر وجود دارند که یکی را بر دیگری ارجحیت می بخشد و آن بعضا جنس کابل می باشد.
کابل ها از جنس آلومینیوم، مس، نقره، در برخی موارد تیتانیوم می باشند که بیشترین مصرف را در بین کابل ها، کابل مسی دارد زیرا در مقابل حرارت الکتریکی مقاوم است و مقاومت الکتریکی نسبتا کمی دارد.
اما در این میان معایبی نیز گریبان عنصر مس را گرفته و آن شکنندگیش در مقابل تغییرات آب و هوایی و سرما و گرمای شدید است که می تواند کابل های مسی را به خوردگی زیاد رسانده و باعث قطعی در مسیر برق شوند.
در اینجا عنصر دیگری به میدان می آید که آن، آلومینیوم نام دارد.
عنصر آلومینیوم با وجود کاربرد های بسیار زیاد در همه ی عرصه های صنعتی و غیر صنعتی، حتی غذایی و پزشکی از محبوب ترین عناصر موجود در امروز است.
انرژی الکتریسیته نیز از انتقال توسط آلومینیوم دارای افت کمتر و سریعتر خواهد بود در کنار اینکه می توانیم به عمر مفید بالا و عدم خوردگی این عنصر در مقابل عوامل طبیعی چون تغییرات آب و هوایی شدید و حرارت ایجاد شده ی بسیار زیاد در مسیر های بیابانی توسط خورشید، امیدوار باشیم.
مزیت کابل های انتقال نسبت به یکدیگر

مناسب ترین قیمت خرید کابل آلومینیومی

همیشه مبحث قیمت از نگرانی عوامل اجرایی طرح های عمرانی، صنعتی، کشاورزی و… بوده و این بسیار طبیعی ست که به آن توجه شود زیرا هر محصولی بهایی دارد.
قیمت کابل آلومینیومی در این سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی و تولید مناسب تر و فناوری بهتر تولید، کاهش یافته و جای امید بیشتر مصرف کنندگان را موجب شده.
در کارخانجات تولید کابل که از بهترین فناوری ها برای تولید کابل آلومینیومی استفاده می شود قیمت را با توجه به خلوص کابل و همچنین هزینه ی تولید و استهلاک سیستم های تولیدی می سنجند که از استاندارد قیمت گذاری هر محصولی ست. این عوامل در برخی کارخانجاتی که از تکنولوژِی قدیمی تری استفاده می کنند مسلما متفاوت است و هزینه بیشتری را متحمل تولید کابل با کیفیت آلومینیومی می شوند و قیمت کابل نیز به نسبت افزایش محسوسی دارد. اما از آنجایی که مصرف کنندگتن عرصه برق از کیفیت های بالا بهره می جویند به هیچ وجه راضی به کیفیت پایین نخواهند بود و با توجه به قیمت متناسب با تولید با کیفیت کابل آلومینیومی آن را تهیه در پروژه هایشان به کار می کیرند.
هر مصرف کننده می تواند با استفاده از عوامل تولیدی یا واسطه ای به تامین نیاز و خرید کابل آلومینیومی مد نظر خود برسد و اگر در این میان مشاور و فروشنده ای معتبر را در کنار خود داشته باشد از اطمینان خاطر بالایی در خریدش سرشار خواهد بود. به شما مصرف کنندگان گرامی توصیه می شود با تماس به یکی از راه های ارتباطی زیر توانایی بازار سیم و کابل ایران را محک زنید و از میزان کیفیت محصولات با خبر شوید که همچنین امکان خرید نیز در اختیارتان خواهد بود.

منبع: سیم و کابل ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما