قیمت فروش کابل شبکه cat6 ftp

قیمت فروش کابل شبکه در نمونه های utp، ftp و sftp با برندهای معتبر از جمله شهید قندی یزد، نگزنس، لگراند، اشنایدر، qualent و ls کره به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان می باشد.
امروزه بسیاری از شبکه های کامپیوتری با استفاده از کابل شبکه ایجاد شده و به تبادل اطلاعات بین آن کاربران کمک می کنند. شبکه های کامپیوتری امروزه به وسیله کابل های نوری و امواج مایکروویو قابل اجرا می باشد اما کابل های شبکه سهم زیادی را ر پروژه های شبکه به خود اختصاص داده اند.
کابل شبکه cat6  در انواع utp، ftp و sftp  بیشترین کاربرد را نسبت به کابل های شبکه cat5 و cat7  دارا می باشند. تنوع برند های تولید کننده کابل های شبکه باعث شده است تا مشتریان این کابل ها برندهای خاص خود را مورد استفاده قرار دهند، از این رو آراد کابل که حضور گسترده ای در پروژه‌های مخابراتی و شبکه در سراسر کشور دارند تلاش کرده است تا با ایجاد تنوع در محصولات خود خدمات ویژه ایران مشتریان خود را نمایند.

کابل شبکه cat6 ftp

ارائه قیمت های رقابتی از برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار و فروش عمده محصولات باعث شده است بسیاری از شرکت‌های فعال در بخش های مختلف به آسانی بتوانند بدون حضور در بازار و به صورت کاملا تضمینی محصولات مورد نیاز خود را اعم از کابل های شبکه، فیبر های نوری و تجهیزات شبکه را به صورت مستقیم از شرکت آراد کابل خریداری نمایند.

فروش کابل شبکه با قیمت رقابتی یکی از ویژگی های این مجموعه می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای پروژه های سراسر کشور باشد که بتوانند با قیمت مناسب کابل شبکه خود را از واحد فروش بازار سیم و کابل ایران خرید نمایند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما