قیمت فروش کابل افشان پنج رشته ایران

قیمت فروش کابل افشان پنج رشته ایران به صورت رقابتی و بر اساس آخرین تغییرات قیمت مس در بازار جهانی و تاثیرات آن در بازار سیم و کابل داخل، قابل ارائه به مشتریان می باشد. کابل پنج رشته غالبا در سیستم های برق سه فاز استفاده می شود و در سایز های ۱، ۱٫۵، ۲٫۵، ۴، ۶، ۱۰ و ۱۶ میلی متر مربع به صورت روتین موجود است.

فروش کابل افشان پنج رشته در شرکت کابل ایرانی به دلیل همکاری با پروژه های صنعتی و غیر صنعتی می باشد که از این نوع کابل درتاسیسات خود استفاده می نمایند. یکی از دغدغه های مشتریان برای انتخاب برند این نوع کابل ها می باشد که کارشناسان فروش ما خرید کابل افشان با برند ایران و تولید شده در داخل کشور را به مشتریان پیشنهاد می نمایند.

فروش کابل افشان پنج رشته با بهترین کیفیت

ما همواره با توجه به نیاز سنجی از مشتریان خود، به دنبال ارائه بهترین محصول به آنها می باشیم لذا فروش کابل افشان در این مجموعه با برند های استاندارد و دارای کیفیت اتفاق می افتد. کارشناسان فروش ما از بهترین برند های ایرانی تولید کننده سیم و کابل های افشان تا کابل های باکیفیت پایین تر و قیمت مناسب تر را در مشاوره به شما پیشنهاد می نمایند، که در این راستا، انتخاب کیفیت کابل با توجه به بودجه مشتری برای خرید می تواند متفوت باشد و در نهایت تصمیم نهایی بر عهده مشتری خواهد بود. کارشناسان ما با صداقت کامل تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

فروش کابل افشان

کابل افشان پنج رشته و تولید کنندگان به نام آن

کابل افشان پنج رشته در ایران با برند های یزد، همدان، خراسان افشان نژاد، سمنان، مغان، دماوند، ابهر و البرز که از برند های شناخته شده  می باشند تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این برند ها با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در اختیار شما قرار می گیرد و لازم است مشتریان برای خرید این کابل ها بسته  به بودجه خود، اطلاعات کافی را در اختیار مشتریان قرار دهند تا از این طریق کارسناسان ما بتوانند اطلاعات کافی را به آنها ارائه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل افشان پنج رشته و تولید کنندگان به نام آن شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل افشان پنج رشته و تولید کنندگان به نام آن شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل افشان پنج رشته و تولید کنندگان به نام آن شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل افشان پنج رشته و تولید کنندگان به نام آن پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما