قیمت فروش بهترین کابل خودنگهدار مسین

قیمت فروش کابل های خودنگهدار با برند مسین به مراتب مناسب تر از قیمت کابل های مسی می باشد و پیشنهاد می شود مشتریانی که قصد خرید کابل های برق برای مسافت های طولانی را دارند و احتمال سرقت کابل های مسی در محل پروژه آنها وجود دارد، از کابل های آلومینیومی خودنگهدار که به صورت هوایی استفاده می شوند، خریداری نمایند.

کابل های خودنگهدار توسط برند های مختلفی تولید می شوند که مسین یکی از شناخته شده ترین کارخانه های تولید کابل های خودنگهدار در ایران است که توانسته است کابل های خودنگهدار را به صورت ویژه برای پروژه های مختلف تولید نماید.

کابل های خودنگهدار دارای عایق از جنس پلی اتیلن می باشند که عایق این کابل ها به نوعی در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم بوده و از پوسیدگی عایق کابل در برابر اشعه خورشید محافظت می کند.

کابل های خودنگهدار در سایز های مختلف جهت استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز تولید می شوند که کابل های تک فاز در سایز های ۱۶+۲۵*۲، ۱۶+۱۶*۲ تولید می شوند حال آنکه که کابل های خودنگهدار مورد استفاده در سیستم های برق سه فاز در چهار سیمه، پنج سیمه و شش سیمه تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

سایز  های ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ از کابل های خودنگهدار فشار ضعیف پر مصرف می باشد که به صورت ویژه می تواند در خط تولید کارخانه مسین قرار گیرد و در صورت عدم موجودی انبار در یک بازه زمانی کوتاه ۷ روزه به پروژه ها تحویل گردد.

انتخاب سایز مناسب کابل های خودنگهدار آلومینیومی

بسیاری از مشتریان به دنبال انتخاب سایز مناسب کابل های خودنگهدار می باشند که پیشنهاد می شود از طریق جدول استاندارد موجود به راحتی با توجه به متراژ کابل خود اقدام به انتخاب سایز مناسب کابل های خودنگهدار مورد نیاز خود نمایند.

کارشناسان فنی با توجه به انتخاب محل قرارگیری کابل از طریق جدول استاندارد موجود می توانند سایز کابل خودنگهدار را به آسانی تعیین نمایند. کارشناسان فروش بازار سیم و کابل ایران این مشاوره را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

انتخاب سایز مناسب کابل های خودنگهدار آلومینیومی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
انتخاب سایز مناسب کابل های خودنگهدار آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
انتخاب سایز مناسب کابل های خودنگهدار آلومینیومی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
انتخاب سایز مناسب کابل های خودنگهدار آلومینیومی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما