قیمت فروش انواع کابل مفتولی NYY

کابل های برق مفتولی در انواع تک رشته تا ۵ رشته با هادی مسی و مشخصه NYY تولید می شوند که این کابل ها به نوعی به کابل های زمینی شهرت دارند. قیمت فروش کابل های مفتولی برق که در سایز های ۱٫۵ تا ۳۰۰ میلی متر مربع بسته به تک فاز و ه فاز بودن کابل ها، تولید شده و توسط برند های مختلفی به بازار عرضه می شوند.

مشتریان متعددی در پروژه های مختلف بسته به شرایط کاری خود مجبور به تامین کابل های مفتولی برق در یک سایز مشخص می باشند که سایز کابل بر اساس میزان آمپراژ مصرفی و همچنین فاصله تا منبع اصلی برق محاسبه می شود.

سایز کابل ها مهمترین عامل در تعیین قیمت کابل ها و اختلاف آنها می باشند و به همین دلیل لازم است سایز کابل به درستی انتخاب شود تا به این ترتیب در خرید کابل بودجه درستی اختصاص داده شود.

مشتریانی که به دنبال خرید کابل های مسی مفتولی با قیمت ارزان یا کیفیت بالا می باشند، لازم است این موضوع را با کارشناسان فروش مجموعه مطرح نمایند تا از این طریق کارشناسان بتوانند از مسان محصولات موحود گزینه مناسب را به آنها معرفی کنند.

برند های عرضه شده در بازار سیم و کابل ایران به دلیل تنوع مشتریان این مجموعه، با تنوع در قیمت و کیفیت عرضه می شوند و به دلیل عرضه بیش از سه محصول در بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل ایران، لازم است مشاوره های لازم در اختیار شما قرار گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما