قیمت فروش انواع کابل شیلد دار رسانا

قیمت فروش انواع کابل شیلد دار رسانا در انواع ۲ تا ۳۰ رشته در سایز های ۰٫۵، ۰٫۷۵، ۱، ۱٫۵ و ۲٫۵ میلی متر مربع به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان این محصولات است. کابل های برق شیلد دار به دلیل استفاده از شیلد در ساختمان کابل، علاوه بر کاهش اثرات مغناطیسی جریان برق بر روی کابل های مجاور کابل، در پروژه های کنترلی از نویز های محیطی بر روی سیگنال های گذرنده از کابل های شیلد دار کاسته و تا حد زیادی اثرات این نویز ها را خنثی می کند.

کابل های برق شیلد دار رسانا یکی از بهترین کابل های موجود در بازار ایران به شمار می رود که این کابل ها در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی بسیاری تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. این کابل ها در قرقره های ۱۰۰۰ متری عرضه می شوند و به دلیل مصرف های خورده بسیاری از مشتریان امکان برش از قرقره های موجود را برای آنها فراهم کرده ایم.

نمایندگی فروش تخصصی انواع کابل های برق شیلد دار ایرانی

بازار سیم و کابل ایران که به صورت کاملا تخصصی انواع کابل های برق شیلد دار را عرضه می کند، تقریبا تمامی سایز های این نوع از کابل های شیلد را با برند های رسانا و سیمیا در اختیار مشتریان این محصولات قرار می دهد. محصولات رسانا به دلیل رعایت استاندارد های تولیدی در ساختمان کابل، از بهترین کابل های موجود به شمار می روند و به همین دلیل کارشناسان فنی این مجموعه که تنها کابل های باکیفیت و استاندارد را برای عرضه به مشتریان تایید می نمایند، محصولات رسانا را به عنوان اصلی ترین گزینه به مشتریان خود معرفی می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نمایندگی فروش تخصصی انواع کابل های برق شیلد دار ایرانی شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نمایندگی فروش تخصصی انواع کابل های برق شیلد دار ایرانی شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نمایندگی فروش تخصصی انواع کابل های برق شیلد دار ایرانی شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نمایندگی فروش تخصصی انواع کابل های برق شیلد دار ایرانی پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما