قیمت فروش انواع کابل برق صنعتی ارزان

کابل های برق صنعتی بسته به سایز آنها و همچنین مسی و آلومینیومی بودن هادی استفاده شده در ساختمان کابل، قیمت فروش آنها تعیین می شود. همچنین به علت نوسانات بازار لازم است قیمت این کابل ها به صورت به روز استعلام شود.
کابل های برق صنعتی در انواع فشار ضعیف و فشار متوسط با هادی های مسی و آلومینیومی و همچنین با ساختمان های مختلف تولید شده که هر کدام از این کابل ها مناسب استفاده در محل های خاصی می باشند. برخی کابل های صنعتی در زنج ولتاژی ۰٫۶/۱ میلو ولت استفاده می شوند که این کابل ها با هادی مسی در انواع افشان و خشک تولید شده و با عایق های pvc و xlpe به بازار عرضه می شوند. این کابل های صنعتی در محل های خاص لازم است به صورت زره دار استفاده شوند تا از آسیب به بدنه کابل جلوگیری شود.
کابل های نسوز سیلیکونی نوع دیگری از کابل های صنعتی می باشند که به دلیل استفاده از عایق نسوز در ساختمان کابل، در محل هایی که احتمال آتش سوزی در آنها وجود دارد و در صورت بروز حریق، کابل های برق به آتش سوزی دامن می زنند می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش انواع کابل های برق صنعتی شیلد دار

کابل های برق صنعتی علاوه بر موارد ذکر شده به صورت شیلد دار نیز تولید شده و به بازار عرضه می شوند. این کابل ها در انواع ۲ رشته تا ۶۰ رشته قابل عرضه می باشند و کاربرد این کابل ها به عنوان کابل های برق شیلد دار در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی بسیار مهم می باشد.
انتخاب کابل های برق متناسب با محیط هایی که قرار است کابل در آن مورد استفاده قرار گیرد بسیار مهم می باشد. لذا مشتریان این کابل ها باید علاوه بر انتخاب سایز مناسب کابل مورد نیاز خود، به ساختمان کابل نیز توجه نمایند.

منبع : بازار سیم و کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

فروش انواع کابل های برق صنعتی شیلد دار شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
فروش انواع کابل های برق صنعتی شیلد دار شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
فروش انواع کابل های برق صنعتی شیلد دار شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
فروش انواع کابل های برق صنعتی شیلد دار پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما