قیمت فروش انواع کابل افشان دماوند

قیمت فروش انواع کابل های برق افشان دماوند در انواع ۲، ۳، ۴ و ۵ رشته در سایزهای ۱٫۵، ۲٫۵، ۴، ۴، ۱۰، ۱۶ و ۲۵ میلی متر مربع را می توانید به صورت به روز و براساس آخرین تغییرات قیمت مس از واحد فروش بازار سیم و کابل ایران استعلام نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کابل های برق افشان به دلیل کاربرد گسترده ای که در تاسیسات برقی مختلف دارند، همواره مورد استفاده در بسیاری از واحدهای صنعتی و غیر صنعتی در بخش های فشار ضعیف می باشند.

سیم و کابل های افشان دماوند ضمن دارا بودن استانداردهای لازم، قیمت مناسبی را نیز برای مشتریان این محصولات به همراه داشته است که به این دلیل مورد استقبال مشتریان این مجموعه قرار گرفته است.

کابل های افشان دماوند متناسب با استفاده در تاسیسات برقی ساختمان ها و اماکن عمومی در سایزهای متنوع و متناسب با سیستم های برق تک فاز و سه فاز تولید شده و به بازار عرضه شده است.

نمایندگی فروش رسمی سیم و کابل دماوند

سیم و کابل دماوند برای عرضه محصولات خود به صورت مستقیم به سراسر کشور، بازار سیم و کابل ایران را به عنوان نمایندگی رسمی خود در بازار تهران به مشتریان معرفی نموده است.

سیم و کابل های افشان، مفتولی و خشک دماوند به همراه کابل های فرمان و شیلددار این برند به عنوان محصولات این نمایندگی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر به لیست قیمت سیم و کابل دماوند فروش عمده مراجعه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

نمایندگی فروش رسمی سیم و کابل دماوند شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
نمایندگی فروش رسمی سیم و کابل دماوند شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
نمایندگی فروش رسمی سیم و کابل دماوند شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
نمایندگی فروش رسمی سیم و کابل دماوند پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما