قیمت عمده انواع کابل برق سیمیا

قیمت عمده و نمایندگی انواع کابل های برق افشان و خشک NYY با برند سیمیا را می توانید به صورت به روز از طریق بازار سیم و کابل ایران که مرکز پخش محصولات سیمیا در ایران می باشد را دریافت نمایید. قیمت محصولات به دلیل نوساناتی که در بازار سیم و کابل به علت تغییرات قیمت مس وجود دارد، امکان قرار دادن آن بر روی سایت وجود نداشته و لازم است مشتریان به صورت به روز قیمت محصولات مورد نیاز خود را استعلام نمایند. اما در این بخش قصد داریم شما را با انواع سیم و کابل های افشان و مفتولی سیمیا آشنا نماییم.

سیمیا نامی شناخته شده در صنعت سیم و کابل ایران می باشد که این نام را مرهون کیفیت بالای محصولات خود بوده و به همین دلیل بسیاری از مشتریان به دنبال خرید محصولات این برند برای پروژه های خود می باشند.

کابل های افشان و مفتولی NYY سیمیا در سایز های مختلف به صوت کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری قابل ارائه به مشتریان بوده و امکان ارسال بار به شهرستان در کمترین زمان ممکن برای مشتریان فراهم شده است.

انواع سیم و کابل های برق و مخابراتی سیمیا

سیمیا علاوه بر تولید کابل های برق مسی افشان و خشک، کابل های مخابراتی طوسی و مشکی فویل دار را برای استفاده در داخل و خارج از ساختمان تولید نموده است و این محصولات استاندارد های لازم جهت استفاده در پروژه های مختلف را دارا می باشند. علاوه بر کابل های برق و مخابراتی، کابل های فرمان و شیلددار به همراه کابل های جوش از محصولات دیگر این برند است که می تواند مورد توجه مشتریان قرار گیرد. انواع سیم و کابل های برق و مخابراتی سیمیا به همراه کابل های کنترل و شیلددار این کارخانه در سایز های مختلف در این مرکز فروش موجود و قابل ارائه به پروزه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی می باشد.

کابل های برق آلومینیومی سیمیا

سیمیا علاوه بر تولید سیم و کابل های برق افشان و خشک مسی، کابل های آلومینیومی خودنگهدار و زمینی را نیز به صورت ویژه تولید و عرضه می کند. کابل هایی که در سیستم های برق تک فاز و سه فاز مورد استفاده فار می گیرند و عایق های این کابل ها غالبا از نوع PVC و XLPE می باشند. این کابل ها به صورت ویژه در پروژه های برقی سراسر کشور استفاده می شود و به دلیل کیفیت بالا تاییدیه های مربوط به توانیر را نیز دارا می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش شرکت آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:
کابل های برق آلومینیومی سیمیا شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل های برق آلومینیومی سیمیا شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
کابل های برق آلومینیومی سیمیا شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
کابل های برق آلومینیومی سیمیا پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما