قیمت روز کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی زمینی مسین

تیم فروش آراد کابل قیمت روز کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی زمینی برند مسین را ارائه میکند. کارخانجات معتبر مسین عرضه کننده انواع کابل های زمینی تک فاز می باشد که کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی زمینی یکی از تولیدات این برند با کیفیت است.
کابل 185*1 آلومینیومی

مشخصات فنی کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی زمینی برند مسین

این کابل در دسته کابل های زمینی فشارضعیف قرار می گیرد به صورت دفنی مورد استفاده قرار می گیرد و به علت ضخیم بودن روکش ها هیچ صدمه ای به ساختمان کابل هنگام دفن وارد نمی شود.

برند مسین در طول سال ها فعالیت خود در زمینه تولید انواع سیم و کابل گواهی استاندارد و تاییدیه توانیر نقاط مختلف کشور را اخذ نموده است. بخش فروش ما اطلاعات لازم  در این زمینه را به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار خواهند داد.

کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی زمینی برند مسین استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و گواهی نامه معتبر می باشد.

کابل 185*1 آلومینیومی

کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی با برندهای مختلف

سایر برندهایی که کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی زمینی جزء خط تولید آن ها میباشد و محصول با کیفیت و مرغوب عرضه می کنند به شرح زیر می باشد:

  • اختر
  • ماهان کابل
  • یزد
  • فروزان یزد
  • شهاب جم
  • پیشرو یزد
  • دامغان

تمامی کابل های برند های مورد نظر استاندارد و دارای تاییدیه توانیر می باشند و خریدران قطعا یک خرید باکیفیت و مطمئن و آسان خواهند داشت.

خریداران  محترم حتما باید به مقوله استاندارد بودن کابل ها توجه کنند زیرا کابل های نامرغوب سرمایه و ایمنی شما را به خطر می اندازند.

کابل 185*1 آلومینیومی

مزیت کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی زمینی نسبت به کابل مسی ۱۲۰*۱

به دلیل گران شدن مس و کابل های مسی وصرفه جویی در هزینه ها مشتریان و پروژه های صنعتی تلاش می کنند از کابل های آلومینیومی به عنوان جایگزین کابل های مسی استفاده نمایند.

کابل آلومینیومی از کابل های پرکاربرد می باشد که به توجه به قیمت مناسب و وزن کمتر که در هزینه حمل و جابجایی راحتر ان بسیار قابل توجه باید باشد و همچنین احتمال سرقت بسیار کمتر نسب به کابل های مسی از جمله کابل های پرفروش بازار کابل به شمار میرود.

کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی زمینی می تواند بهترین جایگزین برای کابل مسی ۱۲۰*۱ باشد.

کابل 185*1 آلومینیومی

ثبت سفارش خرید کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی به قیمت عمده از سراسرکشور

در مرکز تخصصی فروش اراد کابل انواع کابل های زمینی فشار ضعیف آلومینیومی را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

آراد کابل با سابقه سال ها فروش در زمینه سیم و کابل قابلیت ثبت سفارش خرید کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی به قیمت عمده از سراسرکشور به صورت حضوری و غیرحضوری را دارا می باشد.

خرید کابل یک فرایند بسیار تخصصی می باشد که در این راه کارشناسان فروش  ما تمامی اطلاعات از جمله مشاوره برای سایز و کاربرد و پروژه در نظر گرفته شده قیمت های به روز و نحوه حمل و جابجایی و سایر اطلاعات تکمیلی  را به شما ارائه خواهند داد و شما عزیزان یک خرید اقتصادی و عالی خواهید داشت.
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

ثبت سفارش خرید کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی به قیمت عمده از سراسرکشور شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
ثبت سفارش خرید کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی به قیمت عمده از سراسرکشور شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
ثبت سفارش خرید کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی به قیمت عمده از سراسرکشور شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
ثبت سفارش خرید کابل ۱۸۵*۱ آلومینیومی به قیمت عمده از سراسرکشور پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما