قیمت روز کابل تک فاز برق

قیمت روز کابل تک فاز برق در انواع دو رشته و سه رشته به صورت ارت دار و بدون ارت در سایز های ۰٫۵ تا ۲۵ میلی متر مربع، با هادی مسی و آلومینیومی به صورت به روز به مشتریان این محصولات ارائه می شود. اما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی در خصوص کابل تکفاز برق در اختیار شما قرار دهیم.

کابل تک فاز برق که غالبا به صورت ارت دار و بدون ارت تولید می شوند، در فشار ضعیف و ولتاژ های ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت، یگی از پرکاربردترین کابل برق به شمار می روند که در تاسیسات برقی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

لازم است مشتریان در هنگام خرید این کابل ها به نکات مهمی توجه نمایند تا بتوانند ایمنی تاسیسات برقی خود را تضمین کنند.

یکی از مهمترین نکات در خصوص خرید کابل های برق، انتخاب مسی یا آلومینیومی بودن کابل می باشد که لازم است در ابتدا بسته به نیاز خود و بودجه ای که قرار است برای خرید کابل صرف شود، این انتخاب صورت پذیرد.

باید به این نکته توجه داشت که کابل های آلومینیومی غالبا در سایز های ۱۰ تا ۳۵ میلی متر مربع تولید می شوند و برای اندازه های زیر ۱۰ میلی متر مربع لازم است از کابل های مسی استفاده شود.

 

کابل تک فاز برق مسی یا آلومینیومی؟

مشتریان در انتخاب کابل های با هادی مسی و آلومینیومی غالبا دچار تردید شده نیازمند مشاوره می باشند.

در خصوص کابل های مسی باید به این نکته توجه کرد که به دلیل هدایت الکتریکی بالا در هادی مس، غالبا قیمت این نوع کابل ها نسبت به کابل های آلومینیومی بالاتر است. همچنین در انتخاب سایز کابل های آلومینیومی باید همواره ۲ سایز بالاتر را به عنوان جایگزین کابل های مسی باید برگزینیم تا در مسیر دچار افت ولتاژ نشویم.

کابل تک فاز

 

انتخاب دقیق سایز کابل تک فاز برق مسی و آلومینیومی

به عنوان مثال اگر برای تاسیسات برقی خود به کابل تک فاز مسی با هادی ۴ میلی متر مربع نیاز دارید بدون تردید باید از کابل های ۴*۳ یا ۴*۲ استفاده کنید.

حال اگر مشتری به دلیل مساائل مالی و همچنین احتمال سرقت کابل های مسی، قصد انتخاب کابل های آلومینیومی را داشته باشد لازم است ۲ سایز بالاتر از سایز کابل مسی انتخابی را برای خرید خود برگزیند.

لذا برای خرید کابل آلومینیومی لازم است از کابل ۱۰*۲ استفاده نماید.

کابل تک فاز

 

نحوه ثبت سفارش خرید کابل تک فاز برق

این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تامین انواع کابل برق تک فاز و ثبت سفارش مشتریان و شرکت های مختلف، آمادگی خود را اعلام داشته و در خصوص نحوه خرید لازم است مشتریان در تمای با واحد فروش این مجموعه، سفارش خود را ثبت نموده و با دریافت پیش فاکتور و انجام امور مالی، خرید خود را نهایی نمایند.

ثبت سفارش کابل

 

ارسال سفارش خرید کابل به سراسر کشور

پس از ثبت سفارش خرید از طریق واحد فروش مجموعه، امور مالی با صدور حواله به انبار مجموعه امکان ارسال بار را در همان روز از طریق باربری و تیپاکس و یا از طریق اتوبوس به سراسر کشوز فراهم می کند.

انتخاب نوع ارسال بار از طریق راه های گفته شده، به حجم بار وابسته می باشد که این موضوع به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

ارسال کابل برق

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

ارسال سفارش خرید کابل به سراسر کشور شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
ارسال سفارش خرید کابل به سراسر کشور شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
ارسال سفارش خرید کابل به سراسر کشور شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
ارسال سفارش خرید کابل به سراسر کشور پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما