قیمت روز انواع کابل تلفن مشکی

قیمت روز انواع کابل تلفن مشکی یا کابل های زمینی با مشخصه J2Y(st)2Y که از عایق مشکی با جنس پلی اتیلن در ساختمان کابل استفاده شده است، در انواع ۲ زوج تا ۲۰۰ زوج در سایز ۰٫۶ میلی متر مربع می توانید به صورت به روز از این مجموعه استعلام قیمت نمایید.

کابل تلفن مشکی

کابل تلفن مشکی یکی از پرکاربردترین کابل های مخابراتی مورد استفاده در ارتباطات با سیم به شمار می رود که این کابل ها توسط برند های متفاوت تولید شده و با کیفیت های متنوع به بازار عرضه می شوند.

آنچه در خرید کابل های تلفن باید بدان توجه نمود این است که کابل هی تلفن مخابراتی مشکی و طوسی حتما باید به صورت فویل دار خریداری شوند تا در هنگام استفاده به دلیل وجود نویز های محیطی، سیگنال های مخابراتی کیفیت خود را از دست ندهند.

کرمان و سمنان به همراه شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و آمل از شناخته شده ترین تولید کنندگان کابل های تلفن مشکی در ایران می باشند که محصولات آنها به صورت کاملا تخصصی در این مجموعه به مشتریان ارائه می شود.

مشتریان شهرستانی می توانند برای خرید محصولات خود به صورت ویژه از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

بهترین برند تولید کننده کابل تلفن مشکی J2Y(ST)2Y

بسیاری از مشتریان برای خرید کابل های تلفن به دنبال بهترین برند های بازار می باشند تا بتوانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایند.

با توجه به عرضه عمده انواع کابل تلفن توسط آراد کابل، این مجموعه بهترین برند ها را به ترتیب اولویت به مشتریان خود اعلام می دارد.

از جمله این برند ها به شمار می رود.

کابل تلفن مشکی

تفاوت کابل تلفن مشکی و طوسی

اگر از تفاوت بین کابل های تلفن طوسی و مشکی مطلع نیستید، پیشنهاد می شود با ما همراه باشید. کابل های تلفن طوسی از عایق پی وی سی در ساختمان آنها استفاده شده است برای استفاده در داخل ساختمان و به دور از اسعه ماورائ بنفش خورشید مناسب است.

اما کابل های مشکی که از عایق xlpe در ساختمان کابل استفاده شده است، برای استفاده به صورت outddor مناسب است. لذا خرید این کابل ها با آگاهی کامل و شناخت از تمام زوایای این کابل ها می تواند برای مشتریان حائز اهمیت باشد.

کابل تلفن مشکی CCA با قیمت مناسب

کابل های تلفن مشکی به لحاظ هادی استفاده شده در ساختمان کابل به صورت تمام مسی و همچنین آلومینیومی با روکش مسی که اصطلاحا به آنها CCA گفته می شود، تولید شده و به بازار عرضه می شود.

[toggle title=”قیمت کابل های CCA مناسب تر از کابل های تلفن مشکی بوده و در صورت نیاز مشتریان می توانند این کابل ها را با قیمت مناسب تر خریداری نمایند.” state=”open”][/toggle]1398

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

کابل تلفن مشکی CCA با قیمت مناسب شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
کابل تلفن مشکی CCA با قیمت مناسب شماره تلفن ثابت: 02136871072 – 02136871294
کابل تلفن مشکی CCA با قیمت مناسب شماره تلفن ثابت: 02136613840 -02133911013
کابل تلفن مشکی CCA با قیمت مناسب پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما